2010年2月2日星期二

2010年2月1日(一) -- 又一年

好可憐, 2月1日得一個人孤零零咁過, 都係咁多年黎第一次.

回想4年前既今日, 我同流沙包係北海道既網走, 流沙包仲老土地係呢一日求婚添, 果陣我地只係識佐9個月, 拍拖只係8個月, 算唔算夾電呢? 呵呵呵, 估唔到話咁快就已經4年了...

 

不過其實我一向都唔多鍾意呢一日, 所以就算點過都無咩所謂既...

 

如果呢個時候流沙包突然間開門出現, 或者突然有包裹送到黎就好啦~ (發夢中)

今日tea time食既cake:


負責照顧我既總務部部長頭先同我去佐食飯, 餐飯幾好味, 非常之飽呀~~



另外仲收到D禮物添喎~

呢份係公司既, 社長親手交比我, 果刻有D感動, 因為無諗過會有禮物收架麻:


原來裏面係5,000円松屋禮券, 係其他百貨公司都用得:


呢份係總務部部長既:


原來係一對手套:


仲有呢盆花(係真花黎架):


而為佐慶祝呢一日, 東京今晚仲落佐今年第一場雪添喎, 非常之凍...

沒有留言: