2010年2月22日星期一

2010年2月11日(四) -- 日本科學未來館, 江戶東京博物館

行完日本科學未來館, 我見只係三點半, 仲有時間, 於是去埋江戶東京博物館.

 

呢個博物館亦都係得兩層可以行, 分別係5樓同6樓, 但由於我鍾意舊史野既關係, 我覺得呢度好值得黎.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

但可惜我地五點九約佐人係新宿, 所以只可以係呢個博物館逗留半個鐘咋, 早知唔去果個未來館啦, 嘥時間...

 

我今晚約佐係Blog認識既在日香港人見面呀, 計埋我同流沙包total 11個人, 其中我只係識得幾個, 全部都係Blog識番黎的, 今晚係我第一次見佢地. Blog真係好神奇, 我係香港寫佐咁耐Blog, 同部份香港Blog友都識佐好幾年, 但我就一次都無見過佢地; 反而在日Blog友我只係識佐半年or幾個月而已, 估唔到可以係日本約出黎見面.

 

餐飯既氣氛好熱鬧呀, 同埋食物都唔錯, 價錢亦唔貴, good~~~

 
 
 
 


 

多謝以斯帖記既蘿蔔糕同埋蛋卷.

 

亦多謝Carol係返屋企既途中聽我up佐咁多廢話.

 

同埋好多謝大家搞呢餐新年飯, 讓我有機會認識到大家.

 

可惜雪熊唔舒服黎唔到, 我地兩個住得咁近, 唔知我地兩個係返香港之前有無機會見到面呢? 哈哈~~

沒有留言: