2010年2月17日星期三

成六千円剪個髮, 真係肉痛死...

其實我本來都無諗住係日本剪頭髮架, 之前11月一時歸國果陣返香港剪佐, 諗住到4月返香港果陣先再剪架麻...

 

點知前排同事問我係日本有無去過美容院(唔係指做facial果D, 係指hair salon), 我話日本剪髮咁貴(唔洗 only齌剪約二千円, 洗剪吹要五千幾円), 於是我話諗住4月返香港先剪.

 

不過我同事話到4月返香港仲有成兩個月咁長, 佢話咁啱果排都會去salon, 話不如一齊去啦.

 

於是我就同同事去佐佢去開果間美容院啦, 無印任何coupon...

 

間舖頭係銀座, 係日本剪髮同香港都無咩分別, 唔同既地方有:

 

1. 洗頭張櫈好似牙醫櫈咁, 係自動升降的, 唔駛好似香港咁自己訓個人落去.

2. 有好舒服既大咕0臣放係大脾, 原來咁樣晾住對手係上面睇雜誌係舒服好多的.

3. 有糖食

4. 係香港剪完髮, 髮型師會拎起塊大鏡係你身後照下髮尾比你睇; 係日本, 髮型師係拎塊大鏡比你手執住, 然後將你張櫈轉180度背住牆鏡, 然後你用自己手上既鏡去睇自己既髮尾.

 

不過原來2同3唔係間間salon都有架喎, 咕0臣係近呢一兩年先開始出現喎. 

 

剪完出黎既效果我覺得OK啦, 唔係太老土核突其實我都接受架啦.

 

埋單盛惠5,775円, 真係超超超肉痛...

 

我以前一直係尖咀剪開頭髮, 都唔駛五舊水咁貴. 況且我又唔會電唔會染(唔駛理佢D藥水係咪high quality), 普通剪一個髮的話, 我屋企樓下$98剪既款同我出尖咀幾舊水剪既款, 我唔覺得有咩分別囉...

 

所以整整吓我都係求其幫襯番屋企附近果D 100蚊有找既hair salon.

 

係日本普通剪個頭都成6,000円, 真係超貴呀...

7 則留言:

ALLEN COLLECTION 說...

喺日本剪髮感覺太好了.
[版主回覆02/18/2010 11:11:00]得個貴字, 同香港都無咩分別...

倭国団長 說...

響銀座剪都係6千円就算係平lah! 有糖食就係普通lah, 有d仲有coffee & cake添亜!不過埋単時就貴lor! 我響其他区剪都要5千円lah.       
[版主回覆02/18/2010 11:11:00]我同事都話呢間算平架啦喎... 但對我黎講好貴囉...

33Pig 說...

我覺得洗頭張椅真係正wor, hk果d分分鐘洗完頸都斷=.= 我都好想好似你老公咁成日去日本~~~~
[版主回覆02/21/2010 16:46:00]但係機票錢好貴呀(因為佢一定係peak season黎), 過黎幾次既錢可以去轉歐洲囉...

KA CHUN 說...

I want to try ar
[版主回覆02/21/2010 16:46:00]咁貴, 真係試唔過...

Hoi Ying 說...

响英國剪髮都好貴架! 我呢啲短髮學生妹唯有留長髮等暑假返香港剪啦~ yr2 Easter假無聊對鏡自剪, 淨剪外邊嗰層, 留番入面嗰層繼續留長, 呃得下人架! 試過幫男同學用電剪剃短頭髮, 個個讚靚, 後尾我唔得閒, 佢自己出去剃, 又肉酸又貴! 係咁意都已經20鎊! 唔值!
[版主回覆02/21/2010 16:46:00]嘩, 咁後面果d點剪呀?? 我淨係試過自己剪陰咋, 但餐餐剪完個樣搞到成個傻婆咁...

SFmeow 說...

差唔多6000yen, 好貴 .... 不過人一世物一世, 點都要試下!! 我試過0係池袋齌洗同吹, 好抵1050yen, 間野24 hours, 去完街返黎, 夾埋公仔食埋宵夜, 1am 去洗吹先返酒店 佢幫我按埋摩, 好舒服!
[版主回覆02/22/2010 11:58:00]咁得意你淨係去齋洗同吹既...? 仲要24小時添? 勁!

Hoi Ying 說...

後面嗰啲, 我宿舍間房內面有個sink連鏡o既, 咁我另外拎住塊鏡照住後面, 將要保留o既攝晒落件衫入面, 上面嗰層就用界刂刀慢慢削囉, 仲俾我發現啲頭髮削咗後會捲起, 仲有層"白蠟"咁o既物質, 其實唔知係咩來
就係咁樣照下削下, 搞咗半日, 搞到周身酸軟~ 但好有"呃人"效果! 著住件褸以為係清湯掛面, 除咗件褸原來長髮及腰~
[版主回覆02/23/2010 16:49:00]嘩, 咁高難度, 佩服佩服~~