2010年2月9日星期二

九段下附近

上個星期去佐地鐵九段下既景點行吓.

 

包括有東京國立近代美術館:


估唔到日本人都幾有藝術文化氣息喎, 因為都有唔少人參觀.

 

然後仲有東京國立近代美術館工藝館:


 

呢個館外型幾靚, 不過地方唔大, 同埋得二樓有野睇(1樓係reception only), 好快就行完.

 

然後去到科學技術館:




呢個館既主要對象係小學生至初中生, 裏面以遊戲/實驗/體驗黎介紹各種科學.


 

我呢D老餅梗係唔同細路爭野玩啦, 所以淨係兜個圈就算lu.

 

再去埋昭和館先, 途中經過武道館:



有show喎:




 

昭和館係6樓同7樓, 主要係介紹戰時同戰後既日本人生活, 無咩特別, 又係好快就行得完.



 

最後去埋附近既靖國神社.

 

4 則留言:

有緣館 說...

我是第一個!! Year ( 好白痴) , 每次睇完妳的相都好開心, 返到香港記得Call 我 ! 請妳飲奶茶 ! 多謝妳的相 ! 全力支持妳 。
[版主回覆02/10/2010 11:44:00]我有時都會係人地blog寫自己係第一個架, 哈哈.
飲奶茶咋...?

Wai Yee 說...

自己一個人行左咁多地方
[版主回覆02/10/2010 11:44:00]就係得一條人, 去邊都無所謂麻~ 反正返到屋企都係得自己對住四面牆(好似好可憐咁)

00000 說...

雖然這些地方是無什麽特別好睇, 不過都是值得一去。
[版主回覆02/10/2010 11:44:00]係呀, 新宿池袋果d行到唔想行lu.

仲間 說...

想問下靖國神社離地鐵站遠唔遠架?
[版主回覆02/10/2010 11:44:00]我行過去又唔覺得太遠, 好似大約15分鐘左右...?