2010年2月26日星期五

DD

Yahoo Blog一直都有唔少問題, 最近仲變本加厲, D問題多到暈, 我遇到既問題有:

1. upload
, upload 10張得5張出到黎, 剩番果5張再次upload, 3張出到黎, , upload幾張相要upload 3.
2.
打完blog想發表啦, 成日彈句正在處理中出黎, 但處理佐半個鐘, 成篇blog最後係無晒囉! blog本身已經老土架啦, 寫緊果陣唔可以copy, 我而家已經係word打好晒再copy & pasteblog, 但有時出完blog想修改, 改極都改唔到囉.
3.
到今日, 竟然發覺delete唔到D留言囉然後我回覆留言後, 轉過頭竟然唔見晒自己D回覆, , 點呀?
4.
之前無啦啦無果樣整果樣, 留言要打驗證碼, 但唔知點解D驗證碼要咁        Q難睇架囉, 正正常常顯示出黎唔得既? 餐餐都要試幾次先可以成功留言, 有時搞搞吓成個留言唔見佐, 都無心機再打過啦!!

Yahoo Blog
係咪唔想做想摺呀? 係既唔該快D通知, 我嗱嗱臨搬啦, !! 唔該唔好成日嘥我時間啦, 出篇blog搞成粒鐘都出唔到, 麻鬼煩!!!

沒有留言: