2010年2月27日星期六

2010年2月13日(六) -- part 4: 大洗

返到水戶, 要轉鹿島臨海鉄道去大洗:


去到大洗站, 又要趕海遊號既尾班車去酒店(否則就要花費搭的士架啦):

我地今晚住呢間酒店 小林樓:


一入到房我即刻撲埋窗邊:



因為呢間酒店係向海架:
 


呢度仲有風呂添喎, yeah!:


呢度係男湯:


我今次book佐個唔包晚餐既plan(唔包dinner就每人七千幾円; 包埋就每人一萬二千幾円, 比你會點揀?), 於是出街搵野食.

黎到酒店對面既餐廳, 呢度既鮟鱇魚咁出名, 當然係食鮟鱇魚鍋啦:
 
 


見唔見到後面張poster? 如果遲少少黎就會見到梅花盛開架啦:


最後加隻蛋同白飯, 黎個雜炊, oh, 呢碗飯超好味:
 


食飽飽後, 返酒店睇陣電視, 浸吓風呂, 就返房訓lu, 明天大年初一, 要好早起身呀~~


3 則留言:

倭国団長 說...

鮟鱇係成条都食得的、連内臓、皮、鰓、骨都食得、響U個鍋度就有斉全部lah. 個鍋要吾要5千円? 有無食鮟鱇唐揚げ?好正架! 有無食鮟鱇肝?係凍食的 or jelly状、我好鐘意食的。 介紹U食一種local鮟鱇dish.. 叫鮟鱇ともあえ、係凍食鮟鱇、点酸味噌食的。有機会就試下lah. 
[版主回覆03/01/2010 12:04:00]埋單我記得都要五, 六千円呀, exactly就唔記得lu...
我地淨係得相中果碟野, 無你所講既肝呀唐揚果d呀, 睇吓走之前有無機會係日本食你既好介紹先~~~

有緣館 說...

每次睇完妳個Blog都很開心, 有咩唔開心壓力都變歡樂, 因為妳的相同妳的文章, 好像大家一起去旅行。
[版主回覆03/01/2010 12:04:00]嘩, 你咁講咪唔駛自己親身去旅行都得~?

倭国団長 說...

U食左個鍋係由鮟鱇肝磨砕左来整湯底的。  鮟鱇肉唐揚就要試下lah.    鮟鱇肝、鐘意食既人就会話好食lor.     
[版主回覆03/01/2010 17:40:00]哦, 原來佢一開始放落鍋既果兩舊野係鮟鱇肝, 終於都知道係咩黎啦~~ THANKS~~ 個湯底真係勁正呀~~