2010年2月23日星期二

超可愛龍貓造型cream puffs

12號星期五我要返工, 於是我駛佐流沙包去幫我買野.

 

之前睇blog友deko.boko既介紹, 得知一間賣龍貓造型既cream puffs, 外型超超超可愛, 於是即刻叫流沙包去買黎比我食.

 

舖頭website:

 


 

間舖頭係高井戶駅, 係涉谷搭京王井之頭線, 約20分鐘就到高井戶駅啦.

 

就係呢間舖頭啦:
 
 


嘩, 勁可愛呀:


 

流沙包話果陣啱啱有一批出爐, 舖頭既staff好好人咁成盤放出黎比流沙包影相:
 
 


然後流沙包去佐我公司附近既ねんりん家買包.


 
 

 

我公司附近既銀座夜景:


夜晚要同流沙包去買JR East Pass(我返工既時候佢就一個人自己週圍去), 所以放工後去佐上野, 晚餐食咖喱飯.

 



呢盒就係流沙包買既龍貓cream puffs啦, 真係唔捨得食呀:
 

沒有留言: