2010年2月25日星期四

2010年2月13日(六) -- part 1: 出發往茨城縣

星期六, 又出發, 今次近近地去佐茨城縣, 因為全日本47個都道府縣, 東日本已經比我征服晒, 但唯獨是茨城縣未去過, 所以今個weekend就同流沙包去個短trip勒.

 

我地一朝早由上野搭スーパーひたち去水戶.

係車上面食流沙包尋日買既龍貓cream puff做早餐:


好殘忍呀, 終於咬佐啖落去:


小花同呢隻龍貓都有朶花花係頭頂, 黎番張合照先:


然後再係水戶轉水郡線去常陸大子站:


黎到常陸大子站, 再轉大子町觀光周遊巴士去袋田之滝(其實唔駛去到常陸大子站都得, 早一個站係袋田站落車都有巴士去到袋田之滝).


 

 

落佐車之後要行大約十分鐘左右, 沿途有好多土產店:
 
 
 
 
 


沿路有好多燒鮎魚賣呀:


黎到袋田之滝既tunnel入口啦, 入場費300円:

11 則留言:

倭国団長 說...

個滝有無結氷亜?U有無響袋田の滝住一晩?有無去竜神郷大橋?我以前経常去個邊架!等埋U下個Post、我就講D local 野U知。
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]無結冰呀, 好失望... 我地無係袋田STAY呀, 去佐大洗STAY, 條橋本來想去架, 但最後都無去到, 因為交通好唔方便呀...
期待你講既LOCAL野呀~~

有緣館 說...

好好好好好睇呀! 好好好好味呀!!
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]哈哈, 多謝支持~~

卡洛琳 說...

long time no see la.. how have you been ar? looks that you are always happy to travel around. you are so lucky that you could go many places. The 龍貓 puff was so cutie wor.. how about the taste?
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]我仲有一個月就返香港啦, 好期待呀~~
我想趁走之前去得幾多得幾多地方呀, 因為之後短期內都唔會再黎日本旅行.
龍貓PUFF真係可愛既, 不過味道就普普通通...

Alison 說...

點解影相片無你個樣?
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]影得太樣衰, 費事POST咁多出黎啦

Alison 說...

你在日本工作, 點解有咁多時間周圍去?
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]日本多連休麻, 呵呵. 星期六日就去D短trip~~

KA CHUN 說...

茨成是否她近東京的?
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]都算近既, 大約個零兩個鐘頭車程~
我有同事住係茨城縣, 日日用兩粒鐘返工, 兩粒鐘放工...

33Pig 說...

好勁!!征服晒東日本, 你最鐘意邊度呢咁?
[版主回覆02/26/2010 11:36:00]我最鍾意都係石川縣既金澤呀(屬於北陸囉...), 可能我係果度住過一個月, 有情意結啦~~ 不過金澤真係好靚架~~

倭国団長 說...

点解好多人都去大洗STAY既?果度得個水族館、当然個水族館係値得去的。条竜神郷大橋係響入秋後去就最好、満山紅葉、好正! 其実係LOCAL先至知的秘湯、係天然温泉、不過都係吾公開好、廃事有人看到後就走去試、比人打到似猪頭OR比人’塔’返差館就吾好lah!  
[版主回覆03/01/2010 11:11:00]呵呵, 因為為佐去睇日出麻~ 反而我無去到水族館呀, 水族館我去到有D厭囉...
你講既秘湯咁神秘, 一定好正架啦~~~

Alison 說...

請問日本天氣有邊個網站比較準確及請提供網址! 另外你有無去過箱根, 請比些意見, thank you!
[版主回覆03/01/2010 11:11:00]天氣報告我通常都係睇YAHOO天氣架咋喎...
箱根我十幾年前去過, 我記得去過大涌谷, 搭過遊覽船咁咋, 都無咩印象了...

倭国団長 說...

個秘湯係人地hotel、旅館的泉源来的、写到明’関係者以外、立ち入り禁止’(不過以前無架、ahhaha)  現在如果無lahlah有閑人入去浸免費温泉、U話係米会比人打一身先?! ahhaha
[版主回覆03/01/2010 17:39:00]嘩, 原來係咁~ 真係唔可以寫出黎呀~

洛非 說...

我明年2月去東北、關東玩,其中一晚住水戶駅附近,諗住當日中午逛偕樂園,第二日就搭傍晚機返港。如果我最後一個上午由水戶去袋田之滝玩,會唔會好趕呢?
[版主回覆11/05/2010 11:22:00]一個上午我覺得都夠既, 建議你9點就去到果度(即係7點左右要由水戶出發), 行兩個鐘左右, 到11點左右回程, 我諗都唔算太趕.
另外既然你去茨城縣, 會唔會去偕樂園? 夾啱時間可以睇到梅花盛放.