2010年2月25日星期四

2010年2月13日(六) -- part 2: 袋田瀑布

要睇袋田之滝, 先要經過條隧道:

 

 

行五分鐘左右就見到瀑布啦:

 

 

出面有條吊橋:

 
 
 
 
 

 

仲有lift可以搭上去添. 上到黎, 景觀開揚好多.



 

點解我縮埋晒一邊?:


 

係呢度就要呻一呻啦, 我係日本去過唔少景點, 真係就算D人唔出聲, 外表裝扮上無咩分別都好, 我一眼都可以分得出邊D係日本人, 邊D係中國人囉. 影相果陣, 你明明企定定準備影架啦, 都竟然有人可以攝係你側邊自顧自拍, 好似當你透明咁, 有時仲過份到一大班人攝晒埋黎, 搞到調番轉頭好似你阻住佢地影相咁, 我自己未影到不特止, 仲要讓番個位出黎比佢地影, 呢D咁老土既人咪肯定係中國人囉. 我呢張相迫埋係角落頭, 咪就係側邊有班大陸佬衝佐上黎影合照囉... 怕鬼佐佢地...


行完瀑布我地就買燒鮎魚同つくね食, 其實我之前一人旅行果陣, 成日都見到有燒魚賣, 但係我本身唔鍾意食魚, 所以一直都無諗住試. 但今次同埋流沙包一齊, 有人同我share, 所以今次就可以買黎試吓啦~ 估唔到今次既鮎魚燒又幾好食喎, 我初初仲驚住會好腥添, 但我呢個唔鍾意食魚既人都覺得幾好味, 唔錯~


 




呢碟野係送既:





跟住就要趕返車站等巴士啦, 雪亦都越落越大, 唉...

 

8 則留言:

倭国団長 說...

U有無食到” 呢碟野係送既 ”、U知吾知係セ来的?呢碟野響果邊好出名架、好多人買来當手信架。
[版主回覆02/26/2010 11:43:00]我試佐少少, 我覺得感覺似苟蒻咁, 到底係咩黎架...?

00000 說...

人工隧道內及外, 真是別有洞天。 這裡是不是也很近東京。成晛朏電視介紹燒魚, 見到個樣都好想食, 相信價棧都不便宜。
[版主回覆02/26/2010 11:43:00]都近架, 車程約個零兩個鐘左右~ 條魚我記得好似四百幾円, 都唔算太貴.

ck 鼠 說...

雖然我自己都係中國人,亦唔係想歧視中國人,但部份真係好冇禮貌同唔守規則,連簡單既排隊撘車都唔會,真係好失禮囉 !
[版主回覆02/26/2010 11:43:00]係呀, 我放工後成日係公司附近聽到D國內人大大聲咁講野, 尤其是係百貨公司內呀, 周不時聽見佢地大大聲指手劃腳咁, 真係...

倭国団長 說...

係柚子みそ蒟蒻。我以前週時食、現在就少lor.
[版主回覆03/01/2010 11:33:00]ic, 我對個味道就麻麻地, 試佐少少之後成碟叫流沙包清佐佢.

33Pig 說...

係.........上次去日本, 都好怕日本人當左我地係大陸人.....
[版主回覆03/01/2010 11:33:00]但係香港人又無大陸人係日本咁"豪爽"駛咁多錢喎...

che hiem 說...

I like your Blog very very much .
[版主回覆03/01/2010 11:33:00]thanks~~

花花 說...

おいしそう。
聽講日本人好鍾意食鮎魚燒, 我都好想試吓!
[版主回覆03/01/2010 11:34:00]係呀, 好食呀, 有機會真係要試吓呀~~~

寶媽同寶爸 說...

Hi~~~ 路過的,去旅行遇到啲無品嘅中國人真無奈 ~~~
想問袋田瀑布一般要幾耐先行完?
[版主回覆08/27/2010 12:17:00]如果淨係計袋田瀑布, 一個鐘我覺得都行得晒. 但袋田瀑布附近(例如果條吊橋)都有D其他野可以行吓, 所以慢慢行的話, 我估用兩個鐘左右啦~~