2010年2月26日星期五

2010年2月13日(六) -- part 3: 偕樂園

我地返番常陸大子站, 本來諗住直接轉巴士去龍神大吊橋, 但之前我上網搵極都搵唔到到底應該點搭車, 資料少之又少, 淨係知要搭開往高倉既巴士. 於是我係常陸大子駅出面既觀光案內所問吓啦, 原來下一班巴士唔可以直接去到大吊橋, 要中途轉巴士. 我見咁鬼麻煩, 又唔知D班次係點, 一陣無巴士返番出黎就麻煩, 於是我決定放棄呢個景點啦. 反正四月既九州之旅我都會去一個類似既景點.

 

 

於是我即刻改行程, 我地係常陸大子站搭番JR返水戶, 係水戶再轉巴士去偕樂園.



係車上面食尋日流沙包買既做lunch:

 

 

偕樂園與金澤既兼六園同埋岡山既後樂園被稱為"日本三公園", 金澤既兼六園我去過, 真係靚到絕. 偕樂園都靚, 不過我地黎得唔係時候, 梅園既梅花仲未盛開, 加上今日落雪又凍又大風, 都無心情慢慢欣賞風景.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

行完偕樂園, 我地又要再趕巴士趕電車去下一個目的地 -- 大洗.

7 則留言:

Hoi Ying 說...

嗰個竹林多唔多蚊架? 成日見到有竹o既地方都超多蚊, 叮到我呀~
方向牌上嗰三隻公仔係咪雪造架? 好cutie呀!!!
[版主回覆03/01/2010 11:59:00]我地呢個天氣去到, 應該無咩蚊掛? 我地包到咁實, 有蚊都無地方針得落啦~
係呀, 係小雪人黎架, 好得意~~

倭国団長 說...

好懐念的JR常磐線! 去竜神大橋就要座: JR常陸太田駅→茨城交通バス下高倉行きで45分、バス停:竜神大吊橋入口下車、徒歩25分、 因為係要自己行上山的。 当然搭TAXI的話、就会載U去到山上的。  有無去参観一下水戸黄門的遺宅?不過去到就会嚇一跳。 有無試食水戸の梅?酸酸甜甜的。  当年我去看梅花、d人多到死、d亜婆好得人驚、絶対吾譲人、直行直過、同d大陸人差吾多!
[版主回覆03/01/2010 11:59:00]但係上網check唔到回程既時間表係點, 係人地既blog度有寫住回程時間, 但又唔知up唔update喎...
你講既我都無試過添, 早知問佐你先去啦...

Wai Yee 說...

你真係日本地膽咁...有機會叫你做響導...帶我去周圍行先
[版主回覆03/01/2010 12:00:00]地咩膽呀, 我都係盲舂舂咋...

KA CHUN 說...

你有時間便在日本四處去,你便好了
[版主回覆03/01/2010 12:00:00]去得幾多得幾多麻, 剩番一個月時間係日本, 要去盡佢添喎

Stella 說...

你就好啦, 我好羨慕你啊~~~
[版主回覆03/01/2010 12:00:00]唉, 大家係blog只係成日見到我去玩, 我工作上既辛酸事無喺blog度寫出黎啫....

倭国団長 說...

上左山後、去問下info office 就知有無BUS落山lah..再吾係就call TAXI lor.. 吾会好貴亜。
[版主回覆03/01/2010 17:45:00]我驚入佐去無巴士出番黎, 我呢D孤寒鬼又唔想嘥錢搭的士...

che hiem 說...

請問 4月尾 去 兼六園  啱唔啱時候呀。因我四月尾會去 立山黑部。 謝謝。
[版主回覆03/01/2010 17:45:00]唔... 石川縣既櫻花預計四月頭開, 4月尾哩... 不過就算無花無雪睇, 我覺得兼六園都係值得去架~~