2010年2月11日星期四

如何申請日本工作VISA

上回講到我係公司第一個黎日本研修既人, 當時都唔知點申請研修visa, 於是我就自己打電話去日本領事館問, 原來first step係香港係咩都做唔到架, 所有野都要由日本公司方面幫我去辦理. 首先日本公司先要幫我在日申請一個叫"在留資格認定証明書"既物體, 申請呢個証明書要遞交唔少資料, 時間上好似都用佐幾個月, 呢一方面我地日本公司幫我搞掂晒.

 

當日本出佐呢張在留資格認定証明書後, 我就要拎住呢張証明書去香港既日本領事館申請研修visa, 呢個step唔難, 3個工作天就出到個visa, 跟住我就可以執行李飛過日本啦~~

 

我既在留資格認定証明書:



去到呢度仲未完架, 過到日本之後仲要做多一樣野, 下回再分解.

沒有留言: