2009年11月1日星期日

2009年10月24日(六) -- 河口湖之旅 Day 1 (part 6) -- 河口湖自然生活館, 返 酒店

搵番隻戒指之後, 我地即刻開開心心落山搭車去下一個景點: 河口湖自然生活館.

 


其實呢個自然生活館只係一間賣手信既舖頭, 不過佢出面就有個種滿好多植物既公園.



我地只係逗留佐一陣就走啦, 因為實在太凍, 同埋落雨. 所以4點左右就搭車去酒店check-in. 因為今晚呢間酒店勁貴, 所以早D去酒店, 唔好蝕.

我地就係住呢間酒店啦:


間酒店D服務好好架, 我地都未行到上去lobby, 已經見到有人係出面恭候:


酒店lobby:


我地book既係酒店既湖畔別邸: 千一景.

係和洋室黎, 地板係可以調較溫度, 所以赤腳都唔會凍冰冰:
 


變態架, 第一次見到酒店有按摩椅:


超先進toilet, 個馬桶蓋本身係放下的, 一行入toilet個蓋就會自動升起. 當然唔少得暖暖廁板, 有得洗pat pat同去完後自動沖水啦:


可以一路望住富士山(如果好天的話... 唉...)同河口湖, 一路浸:


唉, 如果無晒D雲, 正面對住就係富士山啦...:


呢張係酒店網頁既相, 係好天既時候我地間房望出去既景色:


唉, 我相信咁貴既房租, 大部份就係去佐正面對住富士山同河口湖既絕景, 但係呢兩日都陰天, 根本就睇唔到富士山, 咁我book間咁貴既房黎做乜野呀?!!! 好激氣呀!!!  

呢間酒店唯一美中不足係套浴衣好肉酸, 都無女裝款既:


好勒, 睇完間房既設備同本來佢應該有既富士山景, 大家覺得房租係幾多錢一位呢? (呢D溫泉酒店唔係以房間做單位, 係以人頭做單位收費)

房租係包一餐好豐富既晚餐同埋早餐.

 
 
 

4 則留言:

piggybread 說...

試下估,25000yen一個人?

Happy 說...

唔通要3萬日元一位?

墨魚燒賣 說...

開估, 係每位31,500円呀~~ 希樹最接近 (不過無奬品 )

meaomeaoland 說...

若果夏天去河口湖自然生活館, 有好多花同薰衣草(6月至7月中), 影相好靚架!
[版主回覆11/05/2009 11:26:00]等我下次睇吓有無機會夏天再去先~~