2009年11月29日星期日

向更高難度挑戰: 一條友向立山黑部進發~

當呢篇blog出街既時候, 我應該身處立山黑部. 立山黑部將會係12月開始"閉山"(因為大雪麻), 於是趁閉山前呢幾日即刻去立山黑部睇吓.

由東京出發往立山黑部都幾轉折, 而且交通費係勁貴. 不過如果而家唔去, 我唔知幾時先會有機會去囉. 到佢明年開山果陣我已經返佐香港了.

其實一條友去我都驚驚地, 又落雪又凍, 無人扶住我一定會係雪地"扇"低啦, 而且我又無帶背囊黎日本, 拎住個側揹袋我驚唔方便上路呀, 希望到時一切順順利利啦.

但係天氣予告話星期六會落雨, 真係好討厭呀!! 次次出發都陰天/落雨既??

沒有留言: