2009年11月30日星期一

無聊的什麼台慶頒奬典禮

說實在, 係香港我已經好少追無記既劇集睇, 黎到日本之後, 更加覺得香港既電視節目真係超級無聊.

日本既電視節目真係好睇好多, 有學術性, 資訊性, 娛樂性, 綜藝性, 搞笑性... 各種各類既節目都有, 即使係日劇, 都題材豐富. 唔似得香港既電視台, 做黎做去都係D八婆劇集, 又或者搵幾個著低胸短裙行行企企既所謂綜藝節目. 無記D劇集黎黎去去又係D八婆互鬧集集嘈圈巴閉潑婦罵街咁, 再唔係就黎黎去去都係情情塔塔三角/四角關係; D遊戲節目又淨係識抄台灣日本, 無D新意.

之前返香港, 成日見到係度討論什麼視帝視后, 什麼睇好邊個攞奬, 諗好得奬感受未... 唉, 好心啦. 呢D咁既電視台小圈子自己友玩晒既所謂"頒奬典禮", 明知係100%造馬, 又完全無代表性, 我都唔知有咩好討論. 比你攞到奬咁又點啫? 你估你真係好演技或者受觀眾歡迎呀? 攞到奬只係代表你係"我最受無記寵愛的藝員"或者係"我今年最受力捧的藝人", 又或者"我是最得高層喜愛的親生女/親生仔"咋... 扮乜鬼野投票選舉啫, 超低能...

沒有留言: