2009年11月19日星期四

點解呀點解呀? 點解個暖氣開唔到架...?

點解呀?? 真係激死我啦!!! 點解個空調會咁架, 開冷氣就開到無問題喎, 但一轉去做暖氣, 就即刻停佐唔郁, 點解呀!!!!

就黎凍死我啦, 點解呀!!!! 好忟呀!!!

(已send佐e-mail去管理處, 但救唔到我燃眉之急喎!! 我呢幾日點過呀???!!!!!)

7 則留言:

Anonymous 說...

See your blog, let me think of a words..(The world matter Heng gains and losses mutually half, however study, then have whole benefitses and have no
Harm.Study on the first, then have the benefit of the first, read 1, then there is one benefit of volume).Your tribe lets me be subjected to a benefit good
Thank much . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SkyBlue 說...

寫得很好喔!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kiki 說...

日本比香港仲凍, 冇暖氣點得架
[版主回覆11/19/2009 21:50:00]而家個暖氣有時開到, 有時開唔到, 真係搞到我好忟憎, 尋晚臨訓前試吓再開又開得到喎. 所以今朝返工出門口時都唔敢熄暖氣(我知好唔環保...), 因為如果今晚返到黎無暖氣的話真係會死呀...

海豚 說...

日本冇暖氣真係會好凍. 個時每日夜晚同朝早一定要開先瞓到同起到身
[版主回覆11/19/2009 21:50:00]係呀, 我呢度提供既被舖好薄架咋, 如果無暖氣開住一定凍到訓唔到.

牧羊囡 說...

無陰公囉, 响日本無暖氣點算, 尼兩日香港約有10度, 我都覺得應該有暖氣. 自己小心, 唔好生病, 人在異鄉, 好可憐架.
[版主回覆11/19/2009 21:50:00]唉, 尋晚係屋企著晒大褸著晒長褲都唔係太暖, 突然覺得自己好可憐, 嗚... 

望月 說...

個暖氣通常要開一陣(5-10分鐘)﹐先會開始run﹐而且好耐都唔會暖(一個鐘先有d 效果)。香港人﹐俾多少少耐性吧…… 日本人都心急﹐所以﹐日本人有個d電爐枱﹐佢地好少用個個暖氣﹐而且較食電。
[版主回覆11/20/2009 00:25:00]之前我日日開暖氣, 但都唔係咁既情況架喎... 佢而家係直情郁佐一陣就唔再郁啦...

望月 說...

因為呢幾日好凍﹐佢有時會warm up一下先會開始run(佢地話係溶霜)﹐而個恒溫器係近架機﹐日本房屋隔熱效能好差﹐d暖氣都未warm到間房(一吹出黎冇耐就已經cool down晒)﹐但係佢個恒溫器就已經到左set temperature﹐所以你覺得好凍﹐佢就覺得ok﹐所以佢會唔理你感受而停。訓之前一個鐘﹐開到佢29C﹐去到房先較返低﹐咁就冇咁凍架喇。
[版主回覆11/20/2009 11:33:00]唔, ic... 因為我一開機, 個出風扇葉位會打開一陣, 有少少風吹出黎, 然後好快個扇葉就好似關機狀態咁自動掩番埋. 然後等佐好耐佢都唔郁... 或者我今晚返到去再等耐少少吖. thanks~