2009年11月21日星期六

紅酒party

尋日試著完和服之後, 就返番公司啦. 同事吩咐我六點前一定要返到公司, 因為今晚喺公司有個紅酒party.

之前聽同事講今晚會有個紅酒party, 我以為係品酒會, 有唔同種類唔同年份既紅酒/白酒, 大家同事摸住酒杯底吹水果隻添. 原來係叫佐一桶紅酒返黎, 然後再叫佐D到會, 好似大食會咁.

 


大家飲飲食食吹水吹到九點幾先散band, 女同事當然要做埋清掃善後既工作, 所以我差唔多十點先離開公司.

喺同事吹水既途中, 我唔知係狀態唔好, 定係日文無進步不突止仲退佐步, 我係完全聽唔明同事講緊D咩咁濟囉, 唉...

無語言天分又唔去將勤補拙, 真係無得救...

8 則留言:

Anonymous 說...

感謝大大的分享
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Anonymous 說...

很用心的blog哦
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

珍妮花 說...

你好... 我喺 through 精選 blog click 入嚟的... 因為我都想好想體驗一吓喺日本做嘢啊!!  不過... 日文唔精的話係咪好難搵工同工作上都好 challenging? (我會想像到我只會一邊微笑一邊點頭一邊"係... 係... 係"  )
[版主回覆11/21/2009 21:21:00]你好呀~ 我就無係日本搵過工, 如果你問我日本既搵工情況, 我都唔係太清楚. 不過我識得有朋友唔識日文, 都可以去日本打工, 因為日本果邊既中華料理/點心師傅需要請香港人/中國人. 如果想係日本工作, 其中一個方法係先入去香港既日系會社做, 然後睇吓公司會唔會有機會派你去日本工作/研修(我就係呢個情況). 但當然一定要識日文啦~~

Tom Tsang 說...

其實學外語,最重要有對手可以講同寫
我之前為咗想一個人去日本旅行,就走去讀咗個半年初級日語課程,雖然都係一支半解 但一樣可以完成日本遊
加油呀 你一定會得架...................
[版主回覆11/21/2009 21:21:00]其實好多同事都"lau"我傾計架, 但我覺得自己講黎講去都係咁既屎款... 我真係覺得自己無學語言既天份, 就算係英文咁, 我會考writing可以攞A, 但Oral卻攞E... 真係覺得自己好失敗...

Anonymous 說...

很棒的blog哦加油
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tom Tsang 說...

吾好話自己失敗啦,其實工作開心都好重要既
成龍都係可以講流脷英文,但他一樣吾職寫英文架
加油呀
[版主回覆11/22/2009 21:59:00]係開心呀, 但公司唔會比咁多時間我去"開心"麻~ 如果我返到香港D日文仲係一舊舊, 到時都唔知點屎...

alex 說...

hi, i've actually read a lot of your travel blogs as well as others...by the way, are you still pursuing the master degree and making a plan to take the challenge of being a cpa?  if yes, 努めて
[版主回覆11/22/2009 21:59:00]HIHI~ THANKS A LOT~ 其實我係諗住考牌既, 但一過佐黎日本之後, 就放低晒一個WEEK返幾日學果種"上進心", 我驚我返到香港就的唔起心肝繼續去讀啦...

Minibus 說...

很精彩的blog...
 一個人在外.. 真係要處處小心... 見到你blog d 相成日食炸野... 有無帶..京都念慈X... 解熱氣幾好架.. 加油ar !!!
[版主回覆11/24/2009 18:59:00]係呀, 唔知點解日本人好鍾意食炸野咁, 炸豬扒, 天婦羅, 炸雞, 炸薯餅... 有時諗起都怕怕. 所以之前返香港時專登帶佐枇杷膏, 夏桑菊之類過黎日本~~