2009年11月4日星期三

無錢開飯都要買手信...

返黎香港前, 除佐要幫人買野走水貨之外, 當然唔少得要買一大堆手信返黎.

說實在, 我係好討厭好討厭買手信呢個動作. 我覺得手信其實係製造浪費既一個行為, 講真, 送比人既手信其實都係一D唔實用既野(所以我通常都買D食得既野), 而且又唔知對方鍾唔鍾意, 可能對方收到之後都係收埋係櫃筒底就算. 雖然話係一番心意啫, 但我覺得真係好浪費地球資源囉.

其次就係成日要諗要買比D咩野人, 要計住有無買漏, 又要諗到底買咩野好... 買完又一抽二lung咁繼續行程, 拎住一袋二袋又重又阻碇, 好麻煩. 我去旅行到底係想輕鬆享樂定係為佐好似欠債咁要買咁多手信架??

討厭買手信既第三個原因係, 自己既野其實都已經塞爆喼啦, 仲要放埋一大堆手信入去, 點搞呀??

而今次返香港, 我自己更搞到無錢開飯都要買手信, 因為我之前醒唔起返黎香港前要用好多錢買野, 叫流沙包幫我帶晒D円返香港(円高麻, 返香港兌番港紙). 如果唔買手信的話又會比人唱啦, 所以就算自己唔食都要用D錢黎買手信, 唉... (係可以碌卡既, 但我專登叫流沙包拎晒D錢返香港係因為円高麻; 我而家搵錢係搵日本円, 如果碌卡既話, 銀行計番個咁高既rate, 我到時找港紙數, 好唔抵架麻)

今次返去, 淨係買手信都應該駛佐我起碼30,000円, 唉...

沒有留言: