2009年10月31日星期六

2009年10月24日(六) -- 河口湖之旅 Day 1 (part 5) -- 奇蹟出現

既然行到上山頂都係搵唔番, 咁就唯有落番山啦. 流沙包好似仲未放棄咁, 繼續低頭搜索, 又踢吓D落葉去搵, 所以我行得比流沙包快.

行行吓突然間流沙包嗌住我, 大叫"搵到啦!", 吓? 我即刻衝埋去睇吓, 仲好白痴咁反問"係咪我地架, 會唔會係人地跌架?", 到我確認埋戒指上面刻住既紀念日期, 兩條白痴仔就係山上互相擁抱(好彩果陣無人行過, 否則會見到兩個香港黎既傻仔唔知係山上做乜)

說實在我真係無諗過可以搵得番架, 因為咁既環境, D樹葉遮住晒個路面, 唔通要逐塊樹葉踢開去搵?

 

流沙包又好野在唔放棄, 佢話行吓行吓見到有堆好大堆既樹葉, 於是去踢吓佢, 點知聽到一下金屬聲, 於是佢繼續係堆樹葉度踢, 終於比佢搵番隻戒指啦~ 我都覺得係奇蹟呀!


流沙包話搭纜車上番山既途中, 佢祈禱希望可以搵得番隻戒指, 如果搵得番就會更加錫呢個老婆(咁即係如果搵唔番可以對我差D?); 就算搵唔番, 佢都相信神既安排咁話喎.

 

雖然我無宗教信仰, 但如果祂真係存在的話, 我都很感謝祂.

沒有留言: