2009年10月3日星期六

日本人真係好鍾意睇書喎

黎佐日本之後, 發覺日本人似乎都好鍾意睇書, 係電車裏面一定會見到唔少人睇緊書; 相反係香港, 係地鐵裏面通常只係見到D人拎住部NDS/PSP係度打, 有D無品既人仲要開住個聲黎打, 煩到死! 係日本, 當然都有人係電車打機, 但我見到既係睇書既人一定遠遠比打機既人多.

所以我都買番本書係電車睇吓先, 呢本係我黎日本之後第一本買既書:



本書其實係我東北旅行果陣行經書局無意中發現既, 覺得幾得意, 所以返黎東京之後即刻去書局買, 連稅盛惠924円.

呢本書既作者係日本語學校既老師, 裏面以漫畫既形式去表達唔同國家黎既學生既學日文趣事, 同埋亦會講文化差異而引起既趣聞.



幾搞笑架, 學緊日文既朋友更加應該睇.


3 則留言:

carolwing 說...

這本書有些笑話不是日本人的話, 都幾難明.
[版主回覆10/03/2009 01:32:00]但係其他內容都已經好搞笑, 我覺得最得意既係各人最想帶返自己國家既物品內容~~

x 說...

我都看過, D問題真係口啞啞
[版主回覆10/03/2009 01:33:00]暫時我都飛晒d問題未睇, 睇佐d漫畫先~

SkyBlue 說...

どこで買った?十月末私が東北地方へ旅行するつもりだ。
わたしも買おうね。
[版主回覆10/03/2009 20:05:00]私、日本の青山ブックセンターで買ったんだよ。香港SOGOの旭屋で買えると思う。