2009年10月2日星期五

一人宿舍...

話說阿媽早前諗住黎日本探我, 但最後都係決定唔黎, 原因係...

因為我呢度根本無地方訓呀~~

嗚, 呢度實在太細啦, 連二百呎都無, 只得一張單人床(以母親大人既身型, 一定唔可能孖舖到), 平時搵地方擺野或者行出行入都好勉強, 更莫講話可以打地舖訓覺(更何況亦都無物料可以for打地舖用), 所以就算阿媽黎探我, 都唔可能係我呢度暫住.

唉... (我黎之前仲同D friend講, 得閒可以過黎探我, 但係估唔到呢度根本住唔到兩個人)

4 則留言:

Eleanor 說...

中秋快樂!

Kiki 說...

中秋快樂!

墨魚燒賣 說...

多謝呀~~ 雖然日本唔會慶祝中秋節, 但我都有個香港月餅食~~

Gloria 說...

中秋節快樂  :)
[版主回覆10/05/2009 19:09:00]THANKS~~