2009年10月1日星期四

2009年9月26日(六) -- 又再向東北出發: part 2 搭蒸氣火車出發!!

上車啦上車啦~~~

 


火車上面有郵筒架:


呢卡係觀景車廂:


駅弁当, 1,200円, 係火車造型架:
 
 

不過裏面無咩特別:


見唔見到火車頭D煙呀?(我開唔切窗影得清楚D呀, 因為火車沿途會經過好多隧道, 而火車一入隧道就一定一定要關窗. 點解一定要關窗? 自己諗吓啦~~):


 
 


係火車沿途有好多人同我地揮手呀, 無論係跑緊步既, 係屋前玩緊既大人細路, 或者係散緊步既老人家... 最有印象係當經過一個野球場既時候, 成班本來打緊波既小朋友都停低同我地揮手, 仲一齊除埋頂棒球帽向住火車揮動添喎, 果刻真係覺得大家好有人情味. 呢樣野真係要係外國先可以感受到, 假設就算香港有呢類觀光火車, 都唔荒會有香港人咁神心一見有火車經過就SAY HI.

火車中途可能怕大家悶(因為約四個鐘頭車程), 乘務員會同大家玩包剪揼, 猜嬴佐會有小紀念品(我見到有書籤):


13:31p.m., 搭佐差唔多4個鐘, 終於黎到会津若松啦:
 

落車後會有人派濕毛巾比你抹面(因為塊面好多灰同埋煤炭屎), 同埋會有塊和菓子餅乾送比你.

SLばんえつ物語号資料

待續...

2 則留言:

HON MAN 說...

妳就好啦!呢架蒸気火車,我係JTB返工時己経好鬼死想坐, 妳既問題:「入山洞關窓」是否避免D煙入架車裏面?
 
[版主回覆10/05/2009 19:13:00]BINGO全中, 唔關窗就會好大鑊, 成個車廂都係煙...

meaomeaoland 說...

呢架火車早前三色台揾左周麗淇去搭, 好正呀, 蒸氣火車. 不過4個鐘頭多既車程又真係有d耐.
[版主回覆10/09/2009 00:04:00]4個鐘都真係幾長, 坐坐吓其實我都訓鬼著佐