2009年10月16日星期五

我又出發啦, 今次係公司旅行~~

我明天朝早又出發啦, 今次係去靜岡県既熱海同埋伊東溫泉, 星期六先返東京~~

個個weekend都去玩, 係咪太過份呢?

7 則留言:

Winnie Choi 說...

I like your blog.  Looking forward to see the photos of this trip.   Have a good trip

Kiki 說...

公司旅行咁開心. 我公司都有呢樣嘢.
玩得開心D啦
[版主回覆10/17/2009 18:49:00]我係舊公司都有公司旅行架, 而家呢間公司(香港分社)就無lu...
公司旅行勁正, 食好既住好既, 好開心呀~~

Gloria 說...

Enjoy your trip : )
[版主回覆10/18/2009 22:24:00]我返黎啦~ 個trip唔錯~~

meaomeaoland 說...

wow, good, good, good!
[版主回覆10/18/2009 22:26:00] 個trip都幾開心~~

threekoo 說...

wah!你返左呢份工唔係好耐就咁多旅行去, 真係好正呀!
[版主回覆10/18/2009 22:25:00]因為日本多連假, 所以有機會去遠d既旅行.

HON MAN 說...

好羨慕喎,特別係妳話:「食好既住好既」 今次住辺間旅館?
[版主回覆10/19/2009 18:41:00]我住呢間湯の宿いづみ荘, 你舊公司係咪有做架?
http://www.idumisou.co.jp/
 

HON MAN 說...

湯の宿いづみ荘, 我舊公司有做架!D客的Comment都好好. 我諗D料理都応該好得定喇!!
[版主回覆10/20/2009 17:47:00]D房勁大囉~ 料理都好食呀~ 同埋service真係幾好.