2009年10月1日星期四

日本邊度可以食到香港野? 開始掛住香港既食物啦...

呢幾日覺得自己有D慘, 平時晚餐已經日日頭痛到底食咩好架啦, 呢幾日仲要病緊, 又落雨, 更加無心情行十幾分鐘去超市買菜煮飯, 又唔想食杯面, 所以都係買便當返屋企電視送飯, 但係日本既便當好多時都係炸野, 食到我就黎無晒味覺.

我開始掛住香港既食物啦, 頭先放工行返屋企果陣突然想食燒鵝瀨, 想食叉燒(係香港半肥瘦果D, 唔係日式果D呀)...

有無網友知道東京邊度有"正宗"廣東菜食, 有老火湯飲呀?? (唔係日式廣東料理果隻喎...)

4 則留言:

x 說...

橫濱lor
[版主回覆10/03/2009 01:30:00]好遠呀~~

倭国団長 說...

去横浜都吾会食到100%HK味、becos d cook係在日第二代第三代甚至係d未満師的大陸北方人、整出来的菜係配合日本人的口味去整、吾係吾好食、不過一定吾係HKの味!d打正照牌自称正宗広東飲茶果d茶楼係廃話、好似果間好出名的飲茶食べ放題的招X門、d蝦餃係大粒、不過d蝦臭兼梅的!其他都一次比一次差!我比左2次機会e間野、結果都係永遠無第三次! 老実講、響東京想食正宗広東料理、係難D、不過expensive!!我聴講話六本木ヒルズ間飲茶係香港点心師父来的、不過係Order式、吾係食べ放題。U試左就通知声亜。
[版主回覆12/17/2009 00:56:00]日本飲茶好貴既.... (我覺得) 六本木有南翔小籠包, 其實有少少衝動想試架...

倭国団長 說...

U年尾会否返HK?係就吾洗浪費時間金銭quota響東京食埋d不倫不類的点心喇!去横浜食べ放題都要2500円喇!六本木就セ鬼都貴架喇!我吾鐘意去果度既。去食碗正ラーメン好過!
[版主回覆12/17/2009 17:59:00]我唔會返香港呀, 係流沙包佢過黎日本. 到時叫流沙包煮飯比我食, 哈哈哈~~~ 聽晚公司忘年會食四川菜, 希望味道可以似樣番少少啦~

倭国団長 說...

近年四川菜響日本好流行、不過都係麻婆豆腐、担担麵之類、正宗的就吾好期待lor..  仲有亜、香港的老火湯係響日本飲吾到的、除非自己煮or去香港人家作客。
[版主回覆12/18/2009 21:38:00]食完返黎呀, 大部份都唔係四川菜黎既, 同埋麻麻地好食... 遲D會POST D相上黎~~