2007年3月30日星期五

稻香超級漁港 -- 唔好叫套餐...

地址: 屯門屯合街2號時代廣場第二層4號舖
電話: 2449-2822

23號約佐幾個姊妹(都係我中學同學)同埋一個中學阿sir食飯, 地點係屯門稻香, 先講食物, 我地叫佐個$198三餸套餐, 有炒豆苗, 例牌沙薑雞同一個咩鬼加菲蟹, 同埋何sir再叫佐個川椒皮蛋. 本來我唔想食飯想叫碗米粉, 個waitress好「坦白」咁話米粉要好耐, 要等半個鐘喎… 咁於是唯有改叫白飯囉…

一句講晒, 食物麻麻, 可能我地叫套餐啦, 份量好少, 最奇怪係個蟹, 唔明點解個套餐要搭個蟹係度, 又送唔到飯, 結果我食剩半碗飯, 因為已經無晒餸, 唔通食白飯咩…? 雖然食剩半碗飯, 但係呢餐我係食唔飽囉, 嗚嗚…

餐飯都係其次, 主要我地都係好耐無見何sir, 今次約佢出黎順便派帖比佢. 時間真係過得好快, 轉眼我地呢班同學好多人都陸續結婚, 有D仔都生埋. 何sir仍然係單身一族, 說實在雖然何sir佢個款係口花花, 輕佻, 但係我知呢個只係佢既表面, 實際上佢做事係好認真, 博學多才, 好有辦事能力, 同埋對學生係好好. 想當年佢成日請我地去飲飲食食, 請過我地去流浮山食海鮮, 去佢屋企打邊爐, 去佢club house度BBQ.

同埋真係好佩服佢, 由band 5學校如沙頭角官中至band 1學校皇仁書院都教過, 聽番佢係沙頭角官中點樣應付D學生, 真係好好笑.

其實我真係好衷心希望何sir可以快D搵到個人結婚, 因為我覺得佢條件唔差, 都算係鑽石王老五, 佢自己都話想結婚, 可惜就係無合適既對象.

是次消費每人約$70 (爭唔嬴, 何sir埋單請我地)

 

3 則留言:

小綠 說...

吓...煮米粉都要半個鐘?

Sandy 說...

你個阿sir真係好nice bor! 好難得keep到咁好感情ga! 希望你呀sir快d搵到另一半啦! 你介紹d俾佢啦!

墨魚燒賣 說...

小綠: 係囉, 都唔係做生意既... aiyoyo: 你有無好介紹啫?