2007年3月14日星期三

壽司亭 -- 水準好飄忽

地址: 銅鑼灣渣甸坊5-19號京華中心4樓
電話: 2577-6020

9號晚約佐中學阿sir同幾個舊同學食飯, 去佐銅鑼灣壽司亭食, 雖然我之前話過唔會再去壽司亭食野, 不過今次食飯地點係利sir提議, 我唔say no啦, 反正試下睇下其他地區既壽司亭如何.

幾年無見利sir, 佢既身形依舊咁肥, 上年中學同學re-u果陣我都有見過阿冼同智心, 所以佢地都唔會話好大分別. 我地先叫佐D壽司食, 種類多, 味道都OK既, 起碼無上次係元朗食果間包到散晒囉. 之後我地再叫D天婦羅, 蕎麥面, 海鮮炒飯, 串燒等等. 個炒飯好食喎, 不過幾油. 利sir而家崇尚健康飲食(因為佢膽固醇超標...), 煎炸油膩既食物都唔會食. (但點解身形都無變既...)

利sir而家過緊既生活實在令人羨慕, 詳情唔講啦, 始終係人地既私事. 唔知到我三十幾四十歳既時候, 過既生活又會係點既呢?

是次每人消費約$100

 

2 則留言:

Edmund Tai 說...

人年紀大咗,身體既新陳代謝會變慢,食番以前一樣既都會肥架。所以要保持飲食健康同做運動!

墨魚燒賣 說...

泰山不倒: 係喎, 所以咁多人中年發福...?