2007年3月14日星期三

2007年3月6日(二) -- 見agent

今日放工過銅鑼灣見agent, 我低低能能搵黎搵去都搵唔到個地址, 行到索晒氣, 白痴!! 上到agency, 填張form, 同agent傾佐陣, 佢話某某日本公司請人, 打算send我D資料過去, 好呀反正咩都試下麻.

呢間agency真係超簡單, 上到去完全唔駛用英日國語interview. 不過遲D有時間我會send埋CV去Pahuma果D試下既, 不過果D就真係要中英日對話啦...

由於我要去見agent, 流沙包就自己去佐禮品店睇我地張帖個版, 流沙包話OK喎, 於是就正式比錢印啦, 一定要順順利利呀! 印唔切帖我唔嫁架!!!

沒有留言: