2007年3月29日星期四

買到Keroppi結婚公仔啦~~~

之前我係Yahoo Auction搵到有人放對Keroppi結婚公仔上去拍賣, 我第一時間即刻落bid, 並set個最高叫價$500, 諗住如果有人同我爭, 電腦會幫我自動叫價, 唔駛我自己定時定候走去check. 點知無幾耐竟然真係有人出價, 轉眼去到$525. 我覺得唔對路, 以我縱橫拍賣網10年, 由點點紅開始玩起, 我當然唔會咁蠢再叫價落去, 因為我覺得係有人係度將個價bid高.

點知拍賣完佐第二日, 收到賣家個mail話個成功競投者要求取消叫價喎, 個賣家問我有無興趣, 可以平D賣比我, 最後我用$350買佐, 23號果日下午蛇佐落地鐵站交收.

事後洪太同我自己都覺得蠢佐, 你係個blog度大大隻字話高價徵求, 轉眼就有人將對公仔放上Yahoo Auction, 仲要有兩對係網上面拍賣緊添, 然後個價又比人炒起佐. 不過我又覺得, 你唔係個blog咁寫, 又邊有人會放對公仔出黎賣, 同埋價錢既野你情我願, $525我唔繼續落bid爭, $350我先肯買, 無話蝕唔蝕底既, 最重要係而家pipi已經係我手上啦, 哈哈~~

本來對公仔我係打算bid黎做車頭公仔, 但買佐返黎我又改變主意, 因為我點捨得將對pipi放係車頭又沙塵又廢氣整到烏糟晒喎, 所以我決定求其搵對公仔做車頭公仔, 呢對寶貝pipi到時會放係酒樓reception枱.


5 則留言:

threekoo 說...

咁又係, 你咁愛佢, 冇理由俾佢係街食塵

愛莉媽咪 說...

千金難買心頭好,值得值得

墨魚燒賣 說...

三姑: 係呀, 我會心痛死~ 咪咪貓&豆豆龍: 係呀, 最緊要得到手, 呵呵~~

Sandy 說...

嘩! 好耐冇見過la!  恭喜晒!

志傑 說...

真係皇天負有心人