2007年3月14日星期三

2007年3月11日(日) -- 準備聽日見工

今日流沙包要出去比賽, 我本來都會去睇打下氣, 可惜今日要返學校mid-term. test完我就即刻返屋企, 因為之前agent打比我, 叫我星期一朝早上去某某日本公司見工, 於是我就趕住返屋企準備interview既野, 因為我普通話同日文都麻麻, 所以要諗定D問題答案, 記定背定到時去到無咁騰雞麻. 不過我今日真係好攰呀, 晚晚為佐溫書都唔夠訓, 為佐轉工同interviewD野又日日係度背答案, 為佐結婚D野又心力交瘁咁, 係屋企七點幾已經好攰好眼訓, 係電腦前查下D普通話讀音, 練習下, 到十點幾真係頂唔順, 訓啦. Interview呀? 聽天由命, 隨綠啦... 反正我都當做上去練習下攞番D見工既感覺, 我都無睇得自己咁高第一次見工就會有人肯請...

ZZZZZ.... ~~

沒有留言: