2007年3月13日星期二

2007年3月2日(五) -- 終於死得去send個CV比agency

今日, 唔知點解, 終於死得去send個CV比agency. 傍晚個agency打黎問佐我D野, 以下係我地大致上既對話:

agency: 你想搵D咩野工呀?
我: 我唔想再做sales co呢行啦, 我覺得無前途呀.
agency: 咁你即係想搵D咩野工呀?
我: 其實我從來都無轉過工, 我都唔知而家出面個market係點, 不過我唔想再做電子零件呢D, 我想做D end products呀.
agency: 你無端端點解會想轉行架?
我: 我讀緊個course, 就黎畢業, 想試下第二D工作.
agency: 你讀緊D咩呀? (我估佢即刻望下我份CV) 哦, BBA咋麻, 好普通咋喎.
我: (我無話BBA好特別...) 但我真係唔想再做sales co呢行啦.
agency: 但你做佐sales co咁多年(都係兩年咋喎...), 都應該係番呢行發展, 日本公司多數都係sales co或者sales executive架啦喎...
我: ...
agency: 咁啦, 我地約個時間, 你上黎見一見啦...

於是乎我就約佐3月6日上去見agent勒.

不過講完呢個電話之後, 我真係好沮喪, 難道入佐行就真係唔駛旨意轉行? 點解人既前途同將來好似一定要取決於出黎做野頭果幾年時間? 如果做做下我真係發覺唔適合自己, 發覺無發展空間, 難道唔可以去試下其他野嗎?

(唔駛理我我都係得閒呻下)

5 則留言:

愛莉媽咪 說...

呻下都好, 舒服D未呀.  

threekoo 說...

唔好俾佢打沉你

Edmund Tai 說...

唔好理佢講咩啦,最緊要係自己想要啲咩改變,唔係人地話你就跟住做。

墨魚燒賣 說...

咪咪貓&豆豆龍, 三姑, 泰山不倒: 哈哈, 一天都光晒LU~~

man 說...

你係CITY U讀bba?
請問係唔係一定要中7先可上U
[版主回覆07/31/2010 20:04:00]係呀, 我係CITYU BBABM.
我就係中七後HIGH DIP, 然後再上去的. 係咪一定中七先得我就唔係好清楚囉...