2007年3月14日星期三

2007年3月4日(日) -- 買結婚D野

我地仲有好多結婚既野未買, 流沙包話佢今日得閒, 於是就打算今日出去買野, 但之前流沙包又同佢屋企人講我地今日會去買野, 於是就唔知點解要一齊去買勒. 因為流沙包一早又去佐做野, 我地約佐兩點係屯門等, 流沙包屋企人仲未到, 於是我同流沙包就去佐食野先. 食食下佢個妹打黎, 我都唔知流沙包同佢個妹點溝通, 講極都搵唔到對方既? 搞到流沙包個妹好嬲. 跟住我地去佐買龍鳳戒指, 奶奶話用黎送比我地兩個. 買完戒指我地去佐買海味, 我唔係好明點解買海味我同流沙包都一齊去既? 我地出黎打算買皮帶, 褲, 拖鞋, 枕頭之類既野呀...

由於禮品店個老細打黎話我地send比佢個design有D問題, 唔知點解D顏色變佐做綠色, 於是買完海味後, 我同流沙包就返元朗, 索性比隻手指個老細. 去到用手指開個file係無問題呀, 但輪到格式又唔啱, 字既顏色又要改.... 唉呀, 一個月後就要擺酒啦, 到而家都未搞掂D帖, 我真係超級忟呀!!! 於是我地就即刻返屋企, 流沙包即刻開電腦再改, 改佐幾個鐘, 再去番間舖頭將隻碟比老細, 佢話佢星期二朝早會去印刷廠喎, 到時有咩消息再通知我地, 希望一切順利啦~

結果我地今日話買野, 但最後就咩都無買到, 幾時先再得閒去買呀?? 流沙包先生...

 

2 則留言:

愛莉媽咪 說...

唔好 忟, 唔靚o架

墨魚燒賣 說...

咪咪貓&豆豆龍: 無辦法, 我EQ低又情緒化, 好彩劉生EQ勁高...