2007年3月29日星期四

上新公司簽約

23號放工我去佐上環間firm簽約, 初步感覺係張生都幾好人, 講講下公司野佢問我去過日本邊度, 佢話去日本有機會試下去D非熱門旅遊點, 如四國果D地方, 包你撞唔到香港人.


張生話老細同埋日本總公司老細去佐紐西蘭開會, 張生話有機會第時可以派埋我一齊去, 因為你知D日本人既英文水平係... 搵個人陪埋去當做翻譯都好. 張生話本來佢都要跟埋去紐西蘭開會, 不過因為約佐我上黎簽約, 所以無去到.


然後張生簡單講下我入到公司會點樣, 佢話唔好介意初初入到公司會好似阿四咁(我心諗:我而家係公司都係阿四咋麻, 我都自稱係打雜啦, 有咩所謂~), 同埋佢希望我初初會周圍去下, 去稅務大樓, 去下咩咩商業登記處等等, 張生話去睇下知道D野要點做點申請, 明白個flow咁第時同日本客解釋都容易D. 跟住佢先介紹佐個同事比我識, 因為佢個post同我一樣, 都係Japanese Coordinator, 比我早入黎幾個月, 打個招呼之後, 跟住我就走勒, 返屯門約佐中學同學同阿sir食飯.


同埋我打比agent決定推SANYO份工, agent知道我既決定後, 叫我再諗清楚, 話SANYO咁大間公司你都放棄, 揀間咁細間既CPA firm仔?? 佢話驚我第時會後悔, 呢D firm仔全香港都唔知有幾多啦, 同埋佢話都唔知幾多人係裏面想跳番出黎, 你就偏偏揀呢行黎做? 講真, 如果我唔係真係厭倦佐日本公司既sales co/sales exe呢類工作, 我九成會揀SANYO啦, 大佬人工又高D, 福利又好D. 但係我真係想轉行, 唔係得個講字, 所以我寧願錢少D, 公司細D, 都決定揀間firm仔囉... 因為我覺得"做佐後悔總好過無做過而後悔"麻, 同埋趁自己還後生(算仲有少少青春可以虛耗), 試下D唔同既野麻~~~ 結婚後我要開展新既生活同新既工作, yeah!!!

4 則留言:

threekoo 說...

支持你

sin yi irene 說...

咦..你係上環返工呀~~~我都係呀...第日真係有機會見到你噃~

BB Yee 說...

yes support you 趁自己還後生try多D新嘢

墨魚燒賣 說...

三姑: thanks呀~ 肥冰: 係呀, 交通費好貴呀~~ BB Yee: 係呀, 而家真係好多野學呀~~