2007年3月7日星期三

找尋結婚音樂!!

我想問下大家有無以下音樂呀? 有的話可唔可以send比我呀?? e-mailchingchingstarstar@yahoo.com.hk

同埋大家對擺酒時播放既音樂有無咩好提議呀?? 我既原則係盡量唔播廣東話歌, 盡量唔播行貨歌, 如上乳豬播麥嘜豬腩肉, 例牌播你的名字我的姓氏, 小玩意呢D我一律唔會播, 我多數會揀日文歌同英文歌黎播, 大家有無咩好提議比我呀??

感謝大家!!

以下是我想搵既音樂清單, 麻煩大家有既就send比我呀, 謝謝!!

愛是不保留

(婚禮版) 我信愛是恆久

遇見(純音樂)

大白鯊鯊魚出現時的音樂

This is where I came in (2001), from BeeGees有隻叫wedding day大碟

全因為你

98 Degree - I Do (Cherish You)

SAY YES (日劇101次求婚)

linkin park or slipknot

I WiSH-約束之日

日劇「天使之路 –VIRGIN ROAD」主題歌

Perhaps love

Two less lonely people in the world

Emiya -Kenji Kawai ver.

Imperial March

賽馬(William Tell Overture)

you are so high ( FF9 主題曲)

英超音樂

將軍令

Sometimes when we touch- Dan Hill

Mr. Childrenand I love you

王力宏 - Forever Love

陶喆-就是愛你

今天你要嫁給我 ( 陶喆&蔡依琳 )

wonderful tonight

Quando, Quando, Quando

Truly, Madly, Deeply

celine dion - ''because you loved me''

The Wedding Singer--I Wanna Grow Old With You

L.O.V.E. by Nat King Cole

elvis costello - ''she'

A Whole New World

Phantom of the OperaAll I Ask of You

As the Deer

Wagner Bridal Chorus

J.S. BachJesu, Joy of Man's Desiring

J.S. Bach "Air" from Orchestral Suite No. 3 in D Major

LOVE LOVE LOVE-dream comes true

世界で一番君が好き? 平井堅http://www.9ymp3.com/song/116239.htm

EVERYTHING MISIA http://www.9ymp3.com/song/114313.htm

天長地久KIRORO  http://www.9ymp3.com/song/47541.htm

6 則留言:

threekoo 說...

我有d有, 而家就send俾你

threekoo 說...

不過有d係家中既電腦, 今晚再 send

墨魚燒賣 說...

三姑: 我收到啦, 好多謝你呀~~

threekoo 說...

唔洗客氣, 不過我得咁多咋...

threekoo 說...

我又 send左兩首俾你

墨魚燒賣 說...

三姑真係唔該晒你呀~