2007年4月2日星期一

2007年3月29日(四) -- final fitting

今日放佐工約埋阿媽同奶奶去final fitting, 由七點試到八點幾, 我覺得自己手臂仲有少少肥呀, 如果可以再瘦D就好了. 著埋girdle去試, 只係著一陣我就覺得好攰腰骨好痛好辛苦啦, 到結婚果日點樣挨成晚呀? 我試完之後, 先知原來奶奶套褂唔駛試, 即是說佢白等一趟, 唔知佢會唔會怪我呢...?

之後去佐我地既飯堂好鮮味食飯~~

3 則留言:

threekoo 說...

你咁瘦都話自己肥, 唔好玩 la

墨魚燒賣 說...

三姑: 肥呀, 個腩又大, 對腳又粗...

threekoo 說...

你同我比比先至再講la