2007年4月29日星期日

2007年4月14日(六) -- 有結婚相攞~~

今日專登出佐銅鑼灣攞擺酒果日D相, 因為今晚約佐兄弟姊妹食飯當作慰勞宴, 我想快D拎到相, 咁今晚食飯就有相睇. 我地影既係數碼相, 所以我其實都係出去拎隻DVD, 跟住就即刻返番元朗. 估唔到有成千張相咁多, 無可能曬晒出黎啦, 所以我淨係揀佐二百張曬住出黎先(淨係揀曬邊二百張都用佐幾個鐘).

之後就出發去Miss度食飯, 我地包佐個閣樓, 食完飯可以打埋牌, 最衰佢地聽日有比賽, 唔可以太夜訓, 否則可以打通宵啦~~~ 我放佐成個禮拜假無野做, 好悶呀麻…

 

*由於小妹剛轉工加上5月中要考試關係, 未有時間整理相片send比大家. 我5月19日考晒試之後會比心機執好D相send比大家架啦, 請耐心等待, 謝謝~~~

 

1 則留言:

threekoo 說...

好, 等睇靚相