2007年4月11日星期三

2007年4月5日(四) -- 結婚前扮靚靚~~

終於等到放假, 朝早先去佐做facial, 下午就出佐尖沙咀整頭髮, 主要想染同埋highlight, 由三點幾整到成八點先走得. 我都好耐無染過髮, 因為要係髮型屋坐足半日, 無聊又嘥時間, 不過為佐結婚呢個大日子, 無辦法啦~~

3 則留言:

threekoo 說...

你大整呀??整咁耐既?

愛莉媽咪 說...

我都最怕花那麼多時間整頭髮, 所以咁大個女只染過和電過一次頭髮, 結婚那晚, 我都是烏卒卒的頭髮,SET好頭後然後噴顏色

墨魚燒賣 說...

三姑: 我淨係染淺個BASE同HIGHLIGHT囉. 咪咪貓&豆豆龍: 我染完呢次唔知幾時先會再染LU...