2007年4月25日星期三

2007年4月7日(六) -- 大婚之喜(三): 聘珍樓擺酒

我地四點半去到酒樓, 我個化妝師KK準時到達, 我就著番掛同戴番D金器坐定定化妝set頭. 但同姊妹化妝個化妝師就遲到, 搞到班姊妹都化唔切妝, 我係出面影佐好耐相, 但班姊妹都未出到去影相. 難得KK好人見出面咁多人入新娘房催, 出手幫我個妹set頭.(我都識做比多佐兩舊水尾數KK)

我由五點半左右化好妝著掛出去影相, 影到大約六點半左右就入去換第一套晚裝同轉妝, 然後影到七點半左右又再入去換第二套晚裝同轉妝, 然後到佐八點三左右就入去換婚紗轉妝, 本來諗住出到黎可以影多陣相, 點知酒樓話就黎開席(我地plan佐八點十要進場), 同埋話落佐個projector落黎, 所以唔可以繼續影相勒. 

本來我地希望每一圍可以坐到十二人, 但係最後實會有D人當初應承佐黎又會無黎, 想砌番十二人一枱當然已經砌唔掂(當然如果你好意思將D friends打散晒你咪可以十二人一圍囉, 我做唔出麻), 所以有好多枱都係坐9個, 10個. 

印象中好似九點左右進場, 然後就切蛋糕, 祝酒, 新人講野, 播成長片段, 司儀帶祈禱, 然後就正式有野食. 我淨係開頭食佐幾塊乳豬, 之後就要去換第三套晚裝同轉妝, 出到黎都唔敢食個翅, 驚整花個妝, 跟住就逐枱去敬酒勒. 敬完無耐影佐陣相, 之後又要再換衫轉妝, 跟住就要送客勒, 時間眨下眼就過…

辛苦完一輪, 終於可以換番便服執野離開. 我地十二點鐘仲係酒樓, 因為要同酒樓講數, 事緣係酒樓係個回禮小禮物度印錯佐流沙包個名呀!!!! 由於當初係經理打黎問我地既英文名, 我咪係電話度串出黎比經理聽囉, 但估唔到佢咁都會聽錯!!! 激死我啦~~~ 成個婚禮我籌備佐好耐, 務求做到盡善盡美一絲不苟, 我個人認為今晚成個婚禮都進行得好好, 但竟然係我能力範圍內控制唔到既地方出錯!!!

嗚嗚嗚… 我地睇下酒樓有咩會補償比我地, 但經理佢自己一個人攬晒上身, 話呢個出錯唔係酒樓既問題, 係經理自己既錯, 所以張單就郁唔到勒, 個經理話一係遲D我地上去佢請我地食番餐咁話喎(聽佢口吻如果我地真係上去食番餐, 呢餐應該係由經理自掏荷包負責). 唉, 咁即係咩都做唔到啦, 到最後我地唯有無奈地埋單走人. (不過事後我地諗番轉頭, 我地完全唔記得比貼士呢樣野[當然去到酒樓都有全場派利是], 所以如果要計既, 經理呢個錯誤令我地可以慳佐$1000貼士錢囉…)

著褂同摯愛pipi影相:


第一套晚裝(草綠色):


第二套晚裝(紫色):


著婚紗進場:
 

切蛋糕:


第三套晚裝(胭脂紅):


敬酒:


送客:
 

9 則留言:

threekoo 說...

綠色同胭脂紅個兩套我最 like , 你真係超瘦同好靚呀

sin yi irene 說...

好靚呀!!!!!!!!!!!!!羨慕死人呢~

墨魚燒賣 說...

三姑: 呵呵, 多謝你呀. 我都係最鍾意呢兩套~ 肥冰冰: 呵呵, 到你結婚時你都一定好靚架~~

Kerry 說...

好靚呢~~
我明年17/12都在cb聘珍樓擺~
希望順利啦~
[版主回覆09/21/2008 13:34:00]呵呵, 多謝你呀~
你都係聘珍樓擺, 果然識揀喎~ 嘿嘿

SkyBlue 說...

haha!咁arm我結婚都係用lee套青娃仔
[版主回覆11/29/2009 19:22:00]我細細個已經好鍾意架啦, 結婚果陣係專登搵返呢對結婚公仔~~ 你果陣對結婚公仔係咪一早買落架啦?

Mys 說...

見到精選BLOG,
求其CLICK 入黎睇下...
原來你係寶田教練O既太太!!!
恭喜哂呀!!!
[版主回覆12/03/2009 19:25:00]弊~ 比人認出添 你係跟佢打波的~~?

Mys 說...

係呀, 跟過一段好短O既日子啦~
不過佢應該唔記得O架喇~
ANYWAY, 祝福你地, 執子之手, 與子偕老~
[版主回覆12/04/2009 18:41:00]THANKS~ 都唔係架, 佢N年前教過既學生都仲記得, 可能佢會記得你哩~

SkyBlue 說...

祝福你地, 執子之手, 與子偕老
[版主回覆12/26/2009 00:29:00]多謝你呀~

春日鳥yahoo blog 說...

墨魚燒賣&流沙包,永遠都咁好味。
恭喜恭喜!
春日鳥 敬賀
[版主回覆06/28/2011 13:17:00]THANKS~~