2007年4月29日星期日

2007年4月12日(四) -- 迪士尼一日遊~~

星期四本來計劃同流沙包去迪士尼, 因為佢有朋友係裏面做, 可以帶我地入去. 但咁啱老豆係日本放假返黎, 於是就同埋阿媽老豆一行四人一齊去迪士尼. 由於迪士尼staff每次只可以帶三個人入去, 所以我地最後都買佐一張飛.

我地係十點迪士尼開門去到, 一開始就同米奇米妮, 高飛等等影相, 排隊影相都排佐個幾鐘. 然後就去睇獅子王劇場, 之後就開始玩遊戲. 講真香港個迪士尼真係無咩特別, 好多經典遊戲如小小世界之類都無, 同埋真係好細囉, 我都未試過去迪士尼, 可以一日內玩晒咁多個遊戲, 睇晒咁多個劇場/音樂劇, 更加未試過同咁多卡通人物影相(基本上我去外國迪士尼去過三次都未試過同卡通人物影相), 可想而知呢個迪士尼真係細到…

我既評價就係, 要錢買飛入場的話真係唔去好過, 又細, 又唔好玩, 又少遊戲, 同埋D staff無日本果D咁專業囉, 未必個個有禮貌, 未必個個有笑容.

玩足一日對腳攰到好似唔係自己咁… 好彩陳小姐好人入黎迪士尼車我地返出元朗, 然後一齊去佐正記食飯~~~


沒有留言: