2007年4月3日星期二

沙嗲王 -- farewell lunch 1

地址: 尖沙咀海防道35-37號海利行1樓
電話: 3427-3415

上星期一班之前同我由元朗調出黎尖沙咀既同事同我搞farewell食飯, 去佐沙嗲王食, 其實我地成日都會黎沙嗲王, 因為每次幫襯都有coupon, 所以隔一排都會黎幫襯用佐D coupon, 循環不息. 不過由於我多數都係帶飯返公司食, 所以我都好耐無去過沙嗲王食飯, 我叫佐個白咖喱豬扒飯, 揀佐甜品唔揀菜, 同埋叫佐荔枝紅茶. 呢度既白咖喱豬扒飯都OK既, 味道唔濃, 清清淡淡咁, 豬扒唔靭, 幾好食. 不過個甜品布甸就唔掂, 個布甸好硬身, D糖漿又鬼咁甜.

5 則留言:

Sandy 說...

我好耐好耐冇去沙嗲王lu

Ben Leung 說...

沙嗲王 d 野都唔係咁好食.... 唔係有coupon 都唔會特登去食 -_- 又貴又冇野飲送...完全唔值得 加一 

threekoo 說...

我次次都係叫白咖哩ga!!!!

愛莉媽咪 說...

果度d白咖喱豬扒是我和老公的favour

墨魚燒賣 說...

aiyoyo: 沙嗲王都唔係特別好食, 去唔去都無所謂哩~ 聲: 我通常去親都叫set lunch. 三姑, 咪咪貓&豆豆龍: 我多數叫沙嗲架~