2007年4月19日星期四

2007年4月7日 -- 大婚之喜(一): 接新娘

今朝係張床度典下典下都唔捨得起身, 因為實在太攰啦, 到佐七點半個化妝師打黎話已經到佐巴士站, 我先捨得去刷牙洗面換衫. 兩個化妝師都好準時, 七點半到. 化妝師KK先幫我化妝, 而另一個化妝師阿琪就幫阿媽化妝.

到佐八點, 姊妹, 攝影師, videoman都陸陸續續到達, 姊妹就排隊化妝同準備一陣玩新郎既遊戲, 我就繼續坐定定化妝.

本來原定班兄弟九點四應該上到黎被玩, 但係可能佢地要係樓下影下相之類, 差唔多九點十先到門口, 不過唔緊要, 反正班姊妹仲未化好妝, 同埋奶奶話十點後先比新郎同兄弟入門就得架啦. 由於我要匿埋係房等人接, 所以雖然聽到佢地係出面玩得好開心, 但係唔可以出去睇埋一份, 唯有等第二日睇番VCD啦.

玩到咁上下班姊妹終於比班兄弟入黎, 之後就要逐一斟茶比長輩, 真係跪到腳軟呀. 之後食長壽面, 然後就出發去流沙包屋企勒. 

化妝:

  

全家福:
 

浩浩蕩蕩接新娘:
 

玩新郎:
  

終於接到:
 

斟茶:
 

食面:
 

出門:


13 則留言:

Aquarius 說...

恭喜你成為"太太"的一份子, 祝你們幸福快樂~恭喜恭喜

threekoo 說...

你好靚呀!!!特別係最尾那張好靚呀!! 我等你呢篇 blog等到頸都長了!!!

吾家吳居 說...

恭喜恭喜,個日係咪過得好快呢?

愛莉媽咪 說...

恭喜恭喜

sin yi irene 說...

恭喜曬呀~~~你好靚喔~~

志傑 說...

無乜玩兄弟相既?

墨魚燒賣 說...

Aquarius, 咪咪貓&豆豆龍, 肥冰: 呵呵, 多謝你地呀~ 三姑: thanks呀, 我諗住等埋d相先寫呢幾篇blog麻~~ 吳家吾居: 係呀, 都無時停. gg俠: 玩兄弟相? 都有既, 不過配角梗係唔post咁多張出黎啦, 哈哈~~~

sin yi irene 說...

好緊張呀好緊張呀!!快d post埋其他果d啦~~

墨魚燒賣 說...

肥冰冰: 我終於寫晒我婚禮既blog出黎啦~~~

墨魚燒賣 說...

Yan: 我個化粧師叫KK Chan呀, 電話係90984434, e-mail係: kk90984434@yahoo.com.hk 呀~ 你直接打比佢就得架啦, 佢既資料我都係0係新婚生活易度睇人地comments睇番黎既~

Wai Yee 說...

初次到訪,,,,你個頭set得好令呀...請問幫襯邊度嫁
[版主回覆11/26/2009 19:03:00]我搵既化妝師叫KK Chan, 佢無舖頭架, 我係喺新婚生活易果度見到好多人都勁讚佢, 所以我結婚都搵佢囉~ 真係化得好好架, 所以之後我好多friends結婚時都搵佢做化妝架~

Wai Yee 說...

個裝真係好自然呀
[版主回覆11/28/2009 22:15:00]係呀, 我就係鍾意KK佢化得夠自然, 好鬼怕D濃妝艷抺...

Nerissa 說...

你好, 因為找立山的資料路過, 在此送上遲來的祝福, 恭喜恭喜, 我是在4月7日生日, 當時身在九州.
[Nerissa回覆09/22/2011 09:03:09]同你上立山的時間差不多, 預定十一月七日, 我諗那時室堂會有雪, 不過希望唔會太大.
[版主回覆09/21/2011 23:20:04]多謝你呀~~
你幾時去立山呀?