2007年4月2日星期一

一泡而紅

地址: 葵芳葵涌廣場3樓

30號晚流沙包係葵芳附近教波, 於是我係尖沙咀做完facial就落葵方等埋流沙包食飯. 流沙包黎到已經九點幾, 我又唔想食得太飽太heavy, 於是去佐一泡而紅食飯, 我叫佐個麻辣雞泡飯, 流沙包叫佐個香菇豆腐泡飯, 我地仲叫佐個鄧家媽媽水餃, 因為見佢個menu寫到咁把炮咁出名咁, 店員又落力推介, 於是叫佐$15六隻. 呢度既水餃係咪凍食架? 因為D水餃唔係用湯浸, 係放係個碟度上, 食果陣都唔熱既...? 同埋味道真係無咩特別, 又唔係好好食, 好似有少少搵笨.

至於個泡飯都OK, 我都唔係第一次黎食泡飯, 如果唔OK我都唔會返黎幫襯, 好大碗, 都食唔晒.

不過想讚讚呢度既服務態度唔錯, 流沙包件外套放係櫈度拖佐地, 阿姐會好心提我地, 又問我地要唔要tissue. 然後到我地差唔多食完果陣, 又有個男人拎住pack紙巾問我地要唔要tissue, 幾搞笑.

是次每人消費約$40

1 則留言:

threekoo 說...

成日行開街見到, 都冇去過, 下次就去試下先