2012年3月16日星期五

Ruby Tuesday半價下午茶, 日日狂食



前排大老闆返咗黎香港, 所以我地都遲咗出去食lunch, 有一日我地見都咁晏咯, 不如就等到3點食Ruby Tuesday既下午茶啦.


 


食完埋單果陣waiter問我地有無恒生信用卡, 原來果期做緊優惠, 只要用恒生信用卡簽賬, 就可以享有下午茶買一送一優惠, 於是乎平時埋單要成$50tea set, 而家只係$25就食到, 仲抵過去茶餐廳, 真係開心死~~


 


我地知道呢個優惠既時候已經係2月尾既事, 而呢個信用卡優惠只係做到229日為止, 於是我地一有機會就日日都去幫襯咁濟, 搞到差唔多日日都食~~


 


平時我地多數叫Ruby Minis, 但由於日日都去既關係, 所以我地都試咗其他tea set, 例如熱狗啦, 窩夫啦. 不過我都係覺得迷你漢堡最好食~~


1 則留言:

中原一點窮 說...

有得睇冇得食