2012年3月19日星期一

元朗雞煲


好耐之前興過豬骨煲, 唔知幾時開始興起雞煲, 而元朗區亦有好多間食肆有賣緊雞煲. 不過要算最最出名既, 應該係來來食坊(而家改咗名叫長來食坊), 佢每晚都勁多人, 舖頭外面排滿晒摺枱.


 


元朗區既雞煲我有食過幾間, 包括渝家風, 正品小廚等等. 但係我覺得來來去去咪又係差唔多, 唔覺得有咩特別咁好味. 就算係呢間叫做好出名既長來食坊, 我都唔覺得話特別好食.


 


大家有無食過邊間雞煲, 係覺得真係非常好食的? 我真係想去試吓~~


 


 



1 則留言:

中原一點窮 說...

邊間好食,我都想知,有就通知聲囉到時帮襯吓.....