2012年3月14日星期三

黑店Beauty Pro


作為消費者, 我又再嗱野今次係團購服務. 舖頭名叫Beauty Pro, 喺尖沙咀同銅鑼灣都有分店.

http://www.beautyprohk.com/website/index.html


 


201181, 我喺Groupon$988買咗Beauty Pro8全身淋巴人手推拿8面部骨膠原保濕防敏護理”. 201191日接受第一次服務.


 


對方規定所有療程需要半年完成, 逾期作廢. 發覺美容院有取巧成分, 感覺受騙, 詳情如下:



1.
我買服務有兩種, 分別人手推拿面部facial. 美容院規定每次致電預約, 每一次只能夠預約一個BOOKING; 要完成已預約BOOKING, 先可以再致電預約下一個BOOKING. 但問題, 每一次當我完成一個BOOKING, 已經即刻致電想再預約下一個BOOKING, 但每次都要隔起碼大半個月至1個月時間先可以BOOK到下一次; 試問我可能喺半年完成16BOOKING?!!



2.
除了規定每完成一個BOOKING可以再另約下一次BOOKING之外; 每一次BOOKING都規定只能做兩parts服務, 即是每一次BOOKING可以做兩parts人手推拿; 或一part推拿再加一part面部facial; 每一次預約, 對方都話full, 可以做到一part服務, 根本約唔到parts服務. 有時去到美容院, 覺有其他客人喺度, 佢地既美院師都只坐埋一邊, 無乜工作做緊.


 


到最後, 療程已經喺2012229日到期, 而我只不過完成3次面部facial同埋6次人手推拿而已, 剩低既7次療程已經作廢!!!


 


講番佢地既服務, 真係好唔掂, 先講人手通淋巴, D阿姐手勢好唔得, 每先上到去, 都係唔同既阿姐幫我做, 六次裏面, 只有一個阿姐叫做手勢好D, 真係按到到位; 其他果D阿姐, D就一味死力按唔啱位, D就好似R痕咁一D力水都無. 再講果個所謂骨膠原facial, 原來唔包修眉又唔包針清, 要包埋既話要另加$100一次. facial只係搵部導入機求其喺面度碌吓, 真係嘥晒我D時間!!

呢間黑店, 大家真係要小心.

2 則留言:

倭国団長 說...

現在団購在世界各地都有問題亞。。。U買之前有無看到d細微条款亞? 
[版主回覆03/19/2012 13:02:05]無呀, 買果陣既條款無寫到咁詳細呀...

ChuChu 說...

Facial 呢家嘢真怕怕. 成日按住塊面, 一係禁住背脊係咁sales, 人家成relax 都唔得. 之前有2個朋友試ANGEL FACE 做完個course 都冇出事, 唔知堅定流.
[版主回覆03/19/2012 13:03:39]比人sell得多/昆得多, 而家我都知點應對, 唔會比人屈到.
其中部份既方法係上去之前唔好帶任何信用卡去.