2012年3月29日星期四

卓韻芝棟篤笑 – 又悶又無聊, 勁想中途走


318, 我同流沙包去咗會展睇卓韻芝棟篤笑, 我真係非常非常之後悔買咗飛黎睇.


 


我未試過睇棟篤笑係成晚都無笑過架囉, 內容勁膚淺勁無聊, 係度扮同性戀人士既動靜, 扮俞琤, 連自己阿婆都搬埋出黎, 我真係完全唔覺得有趣囉.


 


尤其是嘉賓環節, 我地果場既嘉賓係黃德斌, 我根本都唔睇香港既垃圾電視劇集, 對於黃生我真係一D興趣都無, 加上阿芝同佢既對話都唔知up, 講埋D咩野點樣搽cream, 又話咩自拍, 嘉賓要被阿芝摸胸做咩啫? 用黎攝時間呀!!?? 悶到我打住喊露咁去咗個toilet.


 


去完toilet返黎, 我同流沙包講不如走囉, 反而係流沙包話既然都買咗飛, 咪睇埋佢囉.


 


我唯有拎部iphone出黎自娛好辛苦捱到完場, 都未等到阿芝謝完幕, 我已經急急腳鬆人.


 


今晚真係嘥錢嘥時間, 仲要門票係$380咁貴, 早知攞D錢去睇多套舞台劇好過!!



2 則留言:

中原一點窮 說...

咁你咪好激氣囉,算啦下次唔好上當啦.......
[版主回覆03/30/2012 12:57:48]無下次啦~

33Pig 說...

卓韻芝, 我對佢一D好感都冇,,,佢D飛都380!!!