2012年3月2日星期五

京川滬風味小食坊 -- 不外如是


好耐無寫過食評, 自從食完呢間餐廳之後, 真係忍唔住不吐不快.

12月放假期間
, 專登去咗喺太子既一間報章勁sell既上海生煎包店幫襯.

 



店名: 京川滬風味小食坊


地址: 太子砵蘭街379號地下


 


 


去之前滿懷期望, 因為自從喺上海食完小楊生煎(佳家湯包我反而麻麻地)之後, 香港果D所謂既生煎包 算吧啦…


 


見報紙講到呢間京川滬風味小食坊咁勁, 又話乜鬼大廚主理, 又話個個食完都讚, 我都好希望喺果度重拾番上海生煎包果種味道, 我都唔期望會食到十足十同樣既味道, 但起碼有七成都好吖


 


但點知


 


我地去到果陣無人等緊, 不過入面full, 所以都要等一陣先有位, 喺等位期間見到阿姐開始煎新一批既包.


 


 


我地叫咗個小籠包, 生煎包同埋一個麵. 本來想叫馳名既醬骨架, 不過果日無喎, 所以叫咗第二種骨. 佢好快就黎個小籠包出黎, 好明顯係蒸定好晒兼蒸咗好耐咁既款囉, 賣相唔靚, D皮勁厚, 溫度唔夠熱, 食落… D汁無乜味既…? 好失望


 


到生煎包勒, 諗住阿姐啱啱開始煎一批新既出黎, 一定好好食啦, 食落又係D肉汁無味既? 完全唔係報章所講咁好食囉!!! 完全都唔似上海果種味道既?? 勁失望囉


 


我都明香港咁細, 邊有咁多好食餐廳比D報紙雜誌推介先得架, 但係, 如果事實唔係真係咁好食, 你地D報章雜誌就唔好捧到佢上天, 煲得佢咁勁先得架. 我地D食過正宗風味既食客, 食完之後完全覺得係受騙囉


 


 


呢排呀, D報章雜誌狂吹谷D日本乜乜拉麵, 我今次唔會再上當架啦, 香港始終係香港, 水質/材料之類始終有唔同, 我預咗根本食唔番日本果種味道, 所以我完全無諗住去幫襯, 無謂再一次失望啦…   


 


2 則留言:

中原一點窮 說...

絕對讚成,有同感.......

33Pig 說...

我AH MA都去過食, 話好油同好一般!
[版主回覆03/14/2012 12:50:42]係囉, 好普通咋麻, 唔明點解D雜誌講到咁正.