2012年3月9日星期五

2012年2月3日(五) -- 公司開年lunch buffet@Harbourside, InterContinental Hotel



地址: 尖沙咀梳士巴利道18號香港洲際酒店下


電話: 2313 2323



過完農曆新年後無耐, 公司去咗洲際酒店食lunch buffet當開年飯.


 


本來秘書小姐打算開年飯係食dinner, 但係有D同事放工之後都要返學/有其他約會, 所以有同事就提議不如食lunch算啦.


 


又本來呢餐開年飯只係求其去酒樓飲茶, 不過有同事話開年飯不如去食buffet, 飲茶成日都有得飲啦.


 


 


而日本人又唔反對喎, 結果我地就喺洲際book咗枱, 本來一行七人, 我地仲諗住叫司機揸公司車車我地去酒店, 可惜司機突然收到order要去接送老闆娘, 所以得番六個人去之餘, 我地就變咗行路去酒店.


 


我未試過呢度既lunch buffet, 都唔錯吖~


 






 

不過食既時間就好趕急, D日本人好快就停晒手坐晒喺度, 我地就要狂風掃落葉咁盡快吞晒D野落肚, 然後仲要KO埋所有甜品, 好忙


 


 


最後想講既係, 呢餐飯並唔係公數飯, 好似係日本人自己夾份比架喎, 當然我地呢D做細既local staff就唔駛夾喇~


 


2 則留言:

中原一點窮 說...

睇落唔錯喎,不過有得睇無得食,可惜,可惜........

Sean 說...

Thanks for yr kind replies !!