2012年3月15日星期四

2012年2月25日(六) -- 荃灣三棟屋博物館



流沙包難得星期六唔駛出去做野, 有時間同我去拍拖, 於是我地今日去咗荃灣既三棟屋博物館行吓.


 


博物館位置幾方便, 喺荃灣地鐵站綠楊新村出口出咗之後, 行五分鐘左右就到. 而且三棟屋博物館係免費入場架.


 


個博物館有介紹三棟屋既歷史, 介紹以前農民點樣種植稻米, 有介紹荃灣區既發展等等.




 


睇番以前既相片同埋廿幾三十年前所拍既影片, 真係好慨嘆香港發展之迅速. 原來八十年代仲有人喺當時未發展既東涌種植稻米架喎, 真係滄海桑田


 


行完博物館 我地就去咗南豐中心既旅行社問歐洲團, 三年前我同流沙包去過歐洲蜜月; 今年就打算做孝順女, 同埋細妹妹夫 帶埋墨魚媽墨魚爸去歐洲玩吓, 睇順便睇十年一度既荷蘭花展.


 


行完旅行社之後, 我地就行過去如心廣場, 因為今晚約咗CityU班同學喺漁屋食日式放題.


 


今次揀既呢間放題都算幾好, 價錢唔算太貴, 加埋一 大約二百蚊一位, 食物款式都算多, 質素亦唔差, 上菜既速度亦都幾快.


 


不過到我地落幾二, 三輪單果陣, 上菜既速度就慢咗落黎, 而且仲間中會漏單添.


 


但總括黎講我覺得幾抵食, 所以當晚都非常多人等位, 到我地九點幾埋單果陣, 門口仍然有人等緊位. 


2 則留言:

fat12565 說...

荃灣麵棧唔做啦, 老闆要休息一下喎
[版主回覆03/19/2012 12:37:53]呀~~ 我仲未去試過呀...

fat12565 說...

唔知係咪受盛名所累, 被勁加租?