2012年3月6日星期二

2012年2月1日 – 生日請咗半日假


話說流沙包喺我生日前夕入咗camp, 所以我踏入21日既凌晨都係自己一個人喺屋企過, 同埋小花, PipiPopo慶祝. 我就食埋喺公司拎返黎既COVA蛋糕. (D COVA蛋糕係幫我地公司D日本人租屋既地產買上黎, 公司同事食唔晒, 於是我拎埋返屋企當生日蛋糕, 一舉兩得)


 


流沙包今日出camp, 應承會陪我喎, 所以我就請咗半日假, 同流沙包過咗一個悠閒既下午.


 


 


12點半離開公司, 一路行LCX一路等流沙包搭船喺長洲出番黎. 期間我買咗D法國菓子, 都幾貴, 一包三十幾蚊, 每包都係得三幾粒, 純粹貪過癮買黎試吓.


 


跟住我地去咗牛角食日式燒肉, 我忍唔住食咗兩碗飯




 


食完lunch我地就搭巴士去新蒲崗, 因為我想去新開果個Mikiki Mall行吓.


 


原來個Mall都幾細吓, D舖頭又無咩特別, 最激氣係我喺果間所謂既鬆弛熊博品館買咗個雜誌架, 佢話做緊特價, 原價$138, 折咗都要$11X.


 


點知我地後尾喺同一個商場果間玩具之森見番同一款雜誌架, 佢果度無特價都只係賣八, 九十蚊咋, 真係激死人喇!!!


 


 


行完商場諗住搭巴士返屋企啦, 點知原來巴士站/地鐵站係咁遠, 我行咗一陣發覺唔對路, 開始好忟憎發脾四, 最後call咗的士返元朗.


 


我都唔想生日發脾四, 但真係行得太攰啦, sorry啦流沙包返到屋企後我攰到唔想再落街食飯, 結果我地只係打電話叫外賣KFC喺屋企食就算.


 


 


今年既生日就係咁喇~


3 則留言:

倭国団長 說...

在U的blog&我記憶中、U都有好幾次買貴野wor... 有セ生日願望亞?生活愉快最緊要wor..
[版主回覆03/14/2012 12:45:37]係囉, 鬼叫我唔係成日行街, 唔知街價咩...
生日願望年年都一樣, 都係身體健康.

中原一點窮 說...

買貴左野我試得多啦,唔洗激氣喎,拜拜....
[版主回覆03/14/2012 12:46:21]貴少少都算啦, 佢差咁遠, 真係好似水魚咁...

Ta Ta Source 說...

香港牛角得唔得? 温哥華牛角好得! 但我想價錢比香港貴.
[版主回覆03/19/2012 12:53:27]ok架, 雖然唔算非常得, 但都好好味~~ 如果計lunch黎講, 一個set lunch都唔駛一百蚊. 夜晚我未食過, 所以就唔清楚.