2012年3月12日星期一

舞台劇”野豬”, “20出頭”, “Woman in Black”



2, 3月份, 睇咗幾套舞台劇.



2月15號睇咗黃子華, 廖啓智, 林嘉欣主演既野豬”. 本來我係無飛喺手, 當初亦都無預訂(因為晨咁早要預訂, 我都唔知自己到時得唔得閒, 所以就無訂到), 到後尾公開發售, 好快就已經full.



本來都諗住算數
, 不過唔知點解 215號果日突然心血來潮上網睇吓有無人放飛, 點知又比我見到有人放當晚門票2, 於是即刻聯絡賣家.


 


由於臨時臨急既關係, 我都搵唔到人陪我去睇; 點知賣家原來都好想去睇, 但因為要幫個仔溫書, 所以十五十六緊都唔知去唔去好. 佢話如果我搵唔到人陪我去睇, 佢話佢可以同我一齊去, 所以我就同咗一個喺網上面識咗三個鐘而又素未謀面既人一齊去睇野豬.


 


呢位網友既飛係當初藝術節賣飛既時候一次過買咗好多, 所以有折扣優惠. 而網友佢無收我原價$420, 收番我折扣價$370. 而座位位置亦好好, 喺頭第四行, 真係開心死~~


 


智叔既演技真係一流, 無論語氣神態動作表情都好攝人; 黃子華都演得好出色, 尤其是後半部份佢堅持自己信念果part; 個結局亦幾出人意表.


 


不過我估計由於黃子華效應, 吸引咗一大批無睇開舞台劇既觀眾入場, 有人夠膽死拎住杯橙汁入場; 有人屢勸不改咁死都要拎部電話出黎影相; 我隔離位條死0靚仔一路偷食朱古力條, D膠袋聲喺度時時沙沙”… 係爭在未有人電話響囉!!!


 


217, 我同流沙包去咗睇三角關係呢個劇團既”20出頭”, 故事背景係八十年代既一班中學生, 套劇主要係讓大家懷緬番果個年代既流行文化, 包括流行曲, 漫畫之類, 現場氣氛好好, 觀眾亦都好有共鳴, 全晚爆笑不斷, 真係好好睇. 流沙包睇完之後, 佢話呢套好似係那些年既舞台劇版喎~ (順帶一提, 呢套舞台劇已經係9度公演, 所以佢比"那些年"應該更早)


 


其實我本身好鍾意三角關係呢個劇團, 亦好鍾意當中既主要演員徐羨曾, 我欣賞佢每次演出都全情投入, 我感受到佢既熱情, 所以每次三角關係有show公演, 我都會捧場架~~


 


32, 睇咗Woman in Black, 呢個係同流搞既, 演出既地點唔係一般既藝術中心/演藝學院之類, 而係佢地自己位於新蒲崗工廠大廈既同流黑盒劇場. 個場地都算幾多座位, 我估計有五, 六十個位吧?


 


不過麻, 我就唔係好鍾意個劇本囉, 無人既大屋, 指手不見五指既濃霧, 荒蕪既墳場全部都係恐怖片既超級例牌菜. 間唔中出現既好瘦 面色好蒼白既女人就係果隻鬼魂, 但佢成日好似漫無目的咁出現, 所謂既詛咒我覺得有D牽強囉, 同個律師又有咩關係呢? 總之睇完之後我就滿腹疑問.


 


3月黎緊仲會睇既包括就在那個時候的那個時候”, 卓韻芝棟篤笑, 同埋”I Love you because”.


1 則留言:

中原一點窮 說...

睇楝篤笑就差唔多,其他嘅都唔識欣賞,文化水準低啩,睇唔明嘅,你就唔同喇點講都係office人馬喎,再見.......