2012年3月21日星期三

2012年3月3日(六) – 香港海防博物館


呢個星期六, 難得流沙包又唔駛出去做野, 所以我地又可以出去拍拖.


 


我地拍拖好鍾意去D博物館, 因為我唔鍾意行商場, 行山我又驚太辛苦, 所以行博物館係我地拍拖既好去處.


 


今次呢個海防博物館喺筲箕灣, 對我地黎講好遠, 我地要先喺元朗搭巴士出天后巴士總站, 再轉地鐵去筲箕灣, 出咗地鐵站要再行十至十五分鐘先到達呢個博物館.



http://hk.coastaldefence.museum/


 


海防博物館出面有D坦克車, 大炮, 呢個area係唔駛入場費都可以參觀到.




 


佢真正既展館喺山上面, 比咗十蚊入場費之後, 要搭lift8, 先去到展覽果層. 上到去居高臨下, 環境清幽恬靜, 又望到海, 景色真係一流.




 


山上面都有D大炮, 軍事設備之類. 而展館裏面就有展廳講述明/清代海防, 鴉片戰爭, 日佔時期等等既歷史, 亦有D紀錄片既播放.


 


我地行咗差唔多三, 四個鐘, 行到佢關門而無奈咁離開, 因為行到差唔多夠鐘果陣, 我地已經快睇快行, 唔能夠慢慢咁細閱D歷史.


 


行完博物館, 我地行返去地鐵站, 途中會經過東大街, 其中有一檔係賣雞蛋仔, 低調高手”, 我見勁多人排隊, 於是八八卦卦咁走去排埋一份.


 


我地買咗一底雞蛋仔, 估唔到又真係幾好食喎, 外皮好脆, 但裏面仍然保持軟綿綿, 唔錯唔錯~~


 


夜晚我地過咗太古城食飯, 食完飯又山長水遠搭車返屋企了.


 


2 則留言:

中原一點窮 說...

咁又過咗個快樂假期喇.(我幫你形容,唔好介意)拜拜.....

kitty 說...

呢間既雞蛋仔我食過,真係好好味!真係可以做到外脆內軟!
[版主回覆03/30/2012 12:58:40]係呀, 終於遇到一間真係"實至名歸".